سولسشر: راشفورد می تواند به سطح رونالدو برسد

سولسشر: راشفورد می تواند به سطح رونالدو برسد

سایت رسمی فوتبالی - سولسشر با حمایت از مارکوس راشفورد، مدعی شد که این بازیکن می تواند به سطح بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و وین رونی برسد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 21 ساله چهل و یکمین گل خود را در 150 بازی برای باشگاه در پیروزی 2 - 1 برابر برایتون به ثمر رساند و موفق شد در سنی کمتر از رونالدو و رونی به این رکورد برسد. این بازیکن تیم ملی انگلیس یکی از بازیکنان کلیدی آغاز طوفانی سولسشر در یونایتد بوده و از زمان حضور این مربی نروژی به جای مورینیو در 6 بازی 5 گل به ثمر رسانده است. سولسشر تحت تاثیر عملکرد این بازکین قرار گرفته و معتقد است که او می تواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود. مربی یونایتد به خبرنگاران در این باره گفت: " او تنها 21 سال دارد اما بارها نشان داده که پختگی اش بیشتر از این سن است. اگر به آمار نگاه کنید، باید بگویم که او خیلی زودتر از رونالدو رونی به رکورد 150 بازی برای یونایتد رسید. " 

سولسشر در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند راشفورد می تواند به سطح رونالدو و رونی برسد، گفت: " قطعا. او می تواند در بهترین سطح بازی کند. هرچقدر بیشتر گل بزنی، اعتماد به نفس بیشتری خواهی داشت. نحوه تلاش او در طول هفته و در تمرینات بی نظیر است چرا که او بسیار تمرین می کند. نمی توان او را به راحتی کنار گذاشت. او برای جنگیدن تلاش می کند و به خودش و هم تیمی هایش کمک می کند. کار با او باعث افتخار است. "

1070