لوییز: همه بازیکنان چلسی به ساری اعتماد دارند

لوییز: همه بازیکنان چلسی به ساری اعتماد دارند

سایت رسمی فوتبالی - داوید لوییز تاکید دارد که او و همه هم تیمی هایش در چلسی به فلسفه مائوریتزیو ساری اعتماد دارند و همگی در کنار این مربی ایتالیایی هستند. 

به گزارش فوتبالی، چلسی عملکرد ناامید کننده ای در هفته های اخیر داشته  روز شنبه نیز با دو گل مغلوب آرسنال شد تا فاصله اش با این تیم به 3 امتیاز برسد. ساری در کنفرانس خبری پس از بازی با عصبانیت به انتقاد از روحیه بازیکنان پرداخت و آنها را متهم کرد که به سختی می توان انگیزه خاصی به آنها داد. لوییز می گوید که ساری پس از بازی راضی نبود اما هیچکس دیگری نیز از نتیجه راضی نبود و این طبیعی است. این بازیکن درباره نحوه بازی چلسی گفت: " این سبک و فلسفه ماست. فکر می کنم اگر این سوال را در ابتدای فصل می پرسیدید که آیا چلسی می تواند توپ را نگه دارد؟ پاسخ منفی بود. حالا ما قادر به انجام این کار مانند بهترین تیم های دنیا هستیم. اما باید همچنان پیشرفت کنیم. " 

بازیکن تیم ملی برزیل در پاسخ به این سوال که آیا حالا اعتماد به فلسفه ساری در هنگام باخت چلسی سخت تر است، اظهار داشت: " این بخشی از یک روند است. وقتی برای انجام کاری تلاش می کنی و این در ذهن توست، اگر به آن باور داشته باشی، می توانی به آن نقطه برسی. اگر به خاطر نتایج تغییر کنی، به هیچ جا نمی رسی. بنابراین این فلسفه ماست و به آن باور و اعتماد داریم. من می دانم که مانند تمام تیم های دیگر در دنیا باید پیشرفت کنیم. کاری که ساری تا به حال انجام داده باورنکردنی است چون معمولا درک این فلسفه برای یک تیم یک تا دو سال زمان می برد. مانند منچسترسیتی و لیورپول که حالا خیلی خوب با توپ بازی می کنند. کاری که او انجام داده بی نظیر است بنابراین ما حالا باید در جزییات پیشرفت کنیم. همه به کار او اعتماد دارند و در کنارش هستند. "

1070