تحسین چهره های فوتبالی از میلیتائو: او یکی از بهترین مدافعان تاریخ رئال می شود

تحسین چهره های فوتبالی از میلیتائو: او یکی از بهترین مدافعان تاریخ رئال می شود

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید یکی از آینده دارترین مدافعان دنیای فوتبال را به خدمت گرفته. این نکته ای است که تمام بازیکنان رختکن پورتو و حتی کارشناسان فوتبال برزیل به آن اذعان دارند.

ادر میلیاتئو، متولد سال1998،  یکی از ستاره های نوظهور این روزهای لیگ پرتغال است. اودر روز 7 آگوست با قراردادی 4 میلیون یورویی از سائوپائولو به پورتو پیوست و سران این باشگاه پرتغالی با بهره گیری از شرایط ایده آلی که قرارداد او در دسامبر 2017 به پایان می رسید، او را با قیمت کمی خریداری کردند. میلیتائو از زمان انتقال به پورتو توانسته خیلی سریع مهارتهای فوتبالی اش را به نمایش بگذارد و حتی نظر مثبت هم تیمی هایش را نیز کسب کرده است.

یکی از بازیکنان پورتو در مورد میلیتائو گفته:« او یک ستاره است؛ یک فوتبالیست فوق العاده. اگر در رئال مادرید می تواند تبدیل به یکی از بهترین مدافعان تاریخ باشگاه شود.»

یکی از ویژگی های برتر میلیتائو، توانایی بالای او در دفاع کردن با بهره گیری از تکنیکی فردی فوق العاده اش است. او خیلی سریع واکنش نشان می دهد و شباهت های زیادی میان او و واران حس می شود. البته قد میلیتائو کمی از واران کوتاه تر است و به همین خاطر کمی چابک تر از واران است. میلیائو توانایی بازی در پست های مختلفی را داراست. او در سائوپائولو در پست مدافع راست بازی می کرد و درتنها بازی اش برای تیم ملی برزیل (در روز 12 سپتامبر سال 2018 در بازی با ال سالوادور ) هم درهمین پست بازی کرد.


او در پورتو در پست مدافع میانی بازی می کرد ولی با انتقال په په به باشگاه در بازار زمستانی، میلیتائو در بازی با چاوس به عنوان مدافع راست به خدمت گرفته شد. یکی دیگر از هم تیمی هایش درمورد او گفته:« وقتی میلیتائو در پست مدافع کناری بازی می کند، یک بازیکن معمولی نیست؛ یک بازیکن تمام عیار است. او خیلی تهاجمی و دینامیک کار می کند.» 

آشنایان میلیتائو در مورد شخصیت او می گویند:« میلیتائو خیلی خجالتی است ولی وقتی وارد زمین چمن می شود، کاملا متحول می گردد و عملکردش به سان یک کاپیتان می شود.»

حتی نیمار هم در صحبت هایی زبان به تمجید از میلیتائو گشوده. او چند هفته پیش در اردوی تیم ملی برزیل با این بازیکن جوان آشنا شده بود و خیلی سریع تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته بود.

در هفته های اخیر تیمهای بارسلونا، منچستریونایتد و اتلتیکومادرید به دنبال جذب او بودند و سران بارسلونا در روز دوم دسامبر نماینده ای را به پرتغال فرستادند تا عملکرد این بازیکن جوان در بازی بواویستا مقابل پورتو را زیر نظر بگیرند. البته قبل از برکناری ژوزه مورینیو ازنیمکت مربیگری منچستریونایتد، این باشگاه تا یک قدمی جذب این بازیکن پیش رفته بود و مورینیو او را متقاعد کرده بود تا در بازار زمستانی او را به انگلیس ببرد. اما با اخراج مورینیو، سناریو کاملا عوض شد. پس از آن شنیده می شد که درصورت بازگشت ژوزه مورینیو به رئال مادرید، او این بازیکن جوان را با خود به برنابئو خواهد برد. حالا با وجودی که صحبتی از بازگشت مورینیو به رئال مطرح نیست، رئالی ها موفق شده اند تا این بازیکن جوان را مال خود کنند.

6363