فان دایک: دالگلیش قبل از بازیها برایم پیغام می فرستد

فان دایک: دالگلیش قبل از بازیها برایم پیغام می فرستد

سایت رسمی فوتبالی- ویرخیل فان دایک در صحبت هایی اعلام کرده که کنی دالگلیس اسطوره فوتبال لیورپول قبل از بازیهای این تیم در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس برای او پیغام ارسال می کند.

این مدافع 27 ساله که در ژانویه سال 2017 با قراردادی 97 میلیون یورویی از ساوثهمپتون به لیورپول پیوست، سریع تبدیل به یکی از بازیکنان موردعلاقه هواداران قرمزها شده است.

طبق گفته فان دایک، کنی دالگیش اسطوره باشگاه لیورپول که در دو دوره هدایت این تیم را در دست گرفت  وحالا یکی از مدیران باشگاه است و با این تیم افتخارات زیادی را کسب کرده است، تاثیر مثبت زیادی برروی عملکرد شاگردان کلوپ دارد.

فان دایک در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفته:«در روزهای ابتدایی انتقالم به لیورپول، کنی دالگلیش شماره موبایلش را به من داد و به من گفت که هروقت خواستم با او تماس بگیرم. او گاهی وقتها قبل از بازیهای تیم برای من پیغامهایی می فرستد. مثل اکثر باشگاه ها، لیورپول هم برای هربازیکن، چند جایگاه اختصاصی درنظر می گیرد. من هم یک جایگاه ویژه برای اعضای خانواده ام دارم و برای رسیدن به این جایگاه باید از سالن مدیران عبور کنی. درروزهای بازی، انگار در حال عبور از یک موزه هستی؛ تقریبا تمام اسطوره های باشگاه لیورپول در آنجا حضور دارند.»

فان دایک در این فصل تقریبا درتمامی دقایق مسابقات لیگ برتر (به جز 35 دقیقه )برای تیمش به میدان رفته و تعداد بازیهایش درتمامی تورنمنتها برای این تیم به عدد 51 رسیده است.

شاگردان کلوپ در حال حاضر با فاصله 4 امتیازی نسبت به تیم دوم، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارندو فان دایک معتقد است که اسطوره های لیورپول نقش پررنگی در موفقیت این تیم دراین فصل دارند:« من از شنیدن داستان های مردان بزرگی که روزگاری برای این تیم جادویی بازی کرده اند، لذت می برم. اگر تو به این خانواده بپیوندی، تا ابد لیورپولی خواهی بود.»

6363