مودریچ: یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و می خواهم بیشتر از این در رئال مادرید بمانم

مودریچ: یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و می خواهم بیشتر از این در رئال مادرید بمانم

سایت رسمی فوتبالی - لوکا مودریچ، برنده توپ طلا، در دیدار شب گذشته گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند و حالا مدعی شده که می خواهد بازی های بیشتر و پیروزی های بیشتری را با پیراهن رئال مادرید تجربه کند. 

به گزارش فوتبالی، پس از بازی خبرنگاران از مودریچ درباره شرایط قراردادش پرسیدند و برنده توپ طلا توضیح داد که امیدوار است مدت زمان بیشتری را در سانتیاگو برنابئو پشت سر بگذارد. او به خبرنگاران گفت: " یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و آرام هستم چرا که این زمانی طولانی است. امیدوارم که مدت زمان بیشتری در اینجا بمانم. به اندازه روز اولی که به این تیم پیوستم خوشحال هستم. "

مودریچ درباره دیدار برابر سویا و حضور در کورس قهرمانی در ادامه مسیر، اظهار داشت: " من بسیار خوشحال هستم و فکر می کنم که بازی زیبایی انجام دادیم. از بازی خودمان و کسب 3 امتیاز راضی هستیم. احتیاج داریم که این راه را ادامه دهیم. هر بازیکن بازی خوبی داشت و هواداران ما می خواهند این نمایش را ببینند. ما به چنین بازی هایی احتیاج داریم که خودمان و هوادارانمان لذت ببرند. شخصا احساس خوبی دارم. ما نیازی نداریم درباره بارسلونا یا تعداد امتیازاتمان فکر کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم. باید بجنگیم و ببینیم در انتهای فصل به کجا خواهیم رسید. این کاری است که باید انجام دهیم و نگران اتفاقات دیگر نباشیم. "

1070