ساری: بازگرداندن انگیزه به چلسی سخت است، اطلاعی از حضور هیگواین ندارم

ساری: بازگرداندن انگیزه به چلسی سخت است، اطلاعی از حضور هیگواین ندارم

سایت رسمی فوتبالی - مائوریتزیو ساری از بازگرداندن انگیزه به تیم چلسی پس از شکست 2 - 0 برابر آرسنال ناامید است و مدعی شده که اطلاعی از حضور گونزالو هیگواین در این تیم ندارد. 

به گزارش فوتبالی، مربی سابق ناپولی پس از بازی روز دیروز برابر آرسنال بسیار عصبانی بود و با استفاده از یک مترجم در کنفرانس خبری صحبت کرد. ساری پس از بازی به خبرنگاران گفت: " ما برابر تیمی قرار گرفتیم که انگیزه بیشتری نسبت به ما داشت و این نگران کننده است چرا که اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می دهد. بازگرداندن انگیزه به تیم ما بسیار سخت است و وقتی این انگیزه را از دست دادیم، نحوه فوتبال بازی کردنمان را نیز از دست دادیم. از نظر روانی این لحظه ای حساس پس از فاز اولیه است که در آن بازیکنان بسیار سریع متوجه خواسته های من می شدند. ما معمولا در آغاز بازی گلزنی می کردیم و حالا در این امر با مشکل مواجه هستیم. "

با توجه به این موضوع به نظر می رسد که چلسی در آستانه جذب گونزالو هیگواین از یوونتوس باشد. ساری ادامه داد: " من نمی خواهم در این مورد دخالت کنم. چرا که 15 روز پیش با باشگاه جلسه داشتم و مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا بازیکنان موردنیاز را برای عبور از این شرایط سخت به خدمت بگیرند. نمی خواهم هر روز در این باره فکر کنم خصوصا که بسیار کسل کننده است. هیگواین یکی از بازیکنان این لیست است اما من از حضور او خبری ندارم. "

1070