فریم به فریم با شیرجه های جنجالی محمد صلاح

فریم به فریم با شیرجه های جنجالی محمد صلاح

سایت رسمی فوتبالی- در بازی شنبه شب لیورپول مقابل کریستال پالاس، محمد صلاح ستاره شماره یک تیمش بود و با زدن دو گل نقش پررنگی در برد 3-4 شاگردان کلوپ در این بازی داشت. البته نام او در این بازی تنها به خاطر گلهایش مطرح نشد و شیرجه هایی که او در این بازی برای فریب دادن داور می زد نیز با حاشیه های فراوانی همراه شد.

او در جریان این بازی بارها زمین خورد که یک بار درمحوطه جریمه خودش را روی زمین انداخت  و طوری وانمود کرد که گویا در پی خطای بازیکن کریستال پالاس نقش برزمین شده و تظاهر می کرد که پس از برخوردی که با محمدو ساخو داشته به زمین خورده؛ این درحالی است که او چند ثانیه بعد از این برخورد به زمین افتاده بود. همین اتفاق سبب شد تا لوکا میلیوجوویچ ، بازیکن حریف با عصبانیت سراغ صلاح رفته و به خاطر این تمارض برای فریب داور برسر او فریاد کشید.

البته با وجود این تمارضها، هیچ تردیدی وجود ندارد که محمد صلاح یکی ازبهترین بازیکنان لیگ انگلیس در سالهای اخیر است و بادرخشش در ترکیب لیورپول نقش پررنگی در موفقیتهای ماه های اخیر این تیم داشته. اما از چند هفته پیش انتقادات زیادی از عملکرد او به خاطر شیرجه هایی که در محوطه جریمه حریفان می رود، بهبه گوش می رسد و این اتفاقی بود که در بازی با کریستال پالاس هم شاهدش بودیم.

6363