شادی ببتویی پوگبا و اعلام خبر تولد اولین فرزندش

شادی ببتویی پوگبا و اعلام خبر تولد اولین فرزندش

سایت رسمی فوتبالی- پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در جریان دیدار روز شنبه تیمش مقابل برایتون موفق به گلزنی شد و بعد از بازکردن دروازه حریف، به طرز متفاوتی به شادی پرداخت.

او با تقلید از شادی معروف ببتو در جام جهانی 1994، خبر تولد اولین فرزندش را اعلام کرد.

کمی بعد برایان رابسون، اسطوره باشگاه یونایتد هم در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که پوگبا چند روز پیش برای اولین بار پدر شده است. آقای رابسون دراین باره به دیلی میل گفت:« هفته پیش در دوبی، وقتی پوگبا را در اردوی یونایتد دیدم، کمی با او صحبت کردم و به او به خاطر تولد فرزندش تبریک گفتم.»

از زمان انتصاب اوله گونار سولسشر به عنوان جانشین ژوزه مورینیو درمنچستریونایتد، این بازیکن فرانسوی به روزهای اوجش بازگشته و توانسته علاوه بر زدن 5گل، 4 پاس گل نیز در 7 بازی به هم تیمی هایش بدهد.

پوگبا گل اول یونایتد در بازی با برایتون را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و برای شادی پس از این گل، ژست متفاوتی را در نظر داشت. او گویی که یک نوزاد را در آغوش دارد، دستانش را به حالت گهواره تکان می داد تا بدین ترتیب خبر تولد فرزندش را به هوادارانش اعلام کند. 

نمایش درخشان پوگبا در تیم سولسشر به نحوی بود که این بازیکن 25 ساله فرانسوی بهترین بازیکن یونایتد در ماه دسامبر برگزیده شد و کمی پس از آن در صحبتهایی به تمجید از سولسشر پرداخت:« با حضور سولسشر، هیچ چیزی واقعا تغییر نکرده؛ ولی انگار او تیم را به دوران فرگوسن بازگردانده. تمرینات تیم، شیوه استفاده از توپ و... همه چیز مثل قبل شده. سولسشر همیشه لبخند می زند وارتباط خوبی با بازیکنان دارد و آنها را خوب درک می کند. احترام دررختکن تیم افزایش یافته ولی او همان انسان قبلی است. هدف ما بازگشت به صدر جدول و قرارگرفتن در جمع 4 تیم بالانشین جدول است.ما می دانیم که می توانیم این کار را انجام دهیم.»

6363