سولاری: این بازی بیش از 3 امتیاز داشت؛ برای رئال غیرممکن وجود ندارد

سولاری: این بازی بیش از 3 امتیاز داشت؛ برای رئال غیرممکن وجود ندارد

سایت رسمی فوتبالی- سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی رئال مادرید بعد از برد شاگردانش مقابل سویا در کنفرانس خبری شرکت کرد و درمورد مسائل مختلفی، از نیمکت نشین کردن مارسلو تا برد تیمش دراین بازی سخت و نفس گیر به صحبت پرداخت. این گزیده ای از صحبتهای سولاری است:

*اعتماد به سیستم کاری و بهبود عملکرد بازیکنان: سخت است بخواهیم یک بازیکن را برتر از بقیه بدانیم. همه بازیکنان تلاش کردندو فشار خوبی رو به جلو وارد کردیم و اشتباهات کمی داشتیم

*کسب سه امتیاز: همیشه وقتی درمقابل یکی از رقبای مستقیمت بازی می کنی، سه امتیاز بازی به مراتب بیشتر از سه امتیاز ارزش خواهند داشت. گل کاسمیرو خیلی زیبا بود؛ از آن زاویه خوب ندیدم که توپ وارد دروازه شد یا نشدو بعد از آن به شادی پرداختم. ما از ابتدای بازی به دنبال گلزنی بودیم و از تلاش دست نکشیدیم.

*مودریچ: او فوق العاده بود. عملکرد خیره کننده ای داشت. مودریچ یک جنگنده است. ابرویش شکافت و سرش بانداژ شد. اما در نیمه دوم عالی کار کرد و در دقایق پایانی به گل هم رسید.

*ایسکو: من از ایسکو و تمام بازیکنانم کاملا راضی هستم. شایسته برد دراین بازی بودیم و برای کسب یک برد باید همه خوب باشند؛ چه آنهایی که در ترکیب اصلی قرار دارند و چه بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شوند.

*رئال سولاری: فوتبال، به فوتبالیستها برمی گردد و مزد زحمات آنهاست. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و تورنمنتهای متفاوتی در جریان هستند. ما هنوز مصدومان زیادی داریم ولی این فضا برایمان فراهم شد تا توانایی های بازیکنان جوان را به نمایش بگذاریم و درعین حال نشان دادیم که بازیکنان باتجربه و کهنه کار تیم هم می توانند راهگشا و باثبات باشند

*تمجیدهای ماچین: هرکسی می کوشد تا روند خوبش را ادامه دهد. ما هم سعی می کنیم تا در بازی بعد هم مثل این بازی بی عیب و نقص باشیم. از صحبتهای ماچین متشکرم و سعی می کنم این روند را ادامه دهیم. ما با تیمی روبرو شدیم که فصل فوق العاده ای را سپری می کند.

*شوتهای از راه دور: می دانستیم که باید به هر نحوی شده به سمت دروازه حریف رخنه کنیم. آنها خوب دفاع می کردند. وینیسیوس درنیمه اول یک موقعیت بارز داشت که گل نشد. اما به تلاش ادامه دادیم و جنگیدیم تا اینکه گل از راه رسید

*نبرد برای قهرمانی درلالیگا: ما در هر سه تورنمنت تا پایان، می جنگیم؛ برای رئال هیچ غیرممکنی وجود ندارد

*سه ماه حضور در رئال: همیشه ازکارم لذت می برم و الان هم از رقابتهای لالیگا لذت می برم. 

6363