محمد صلاح، چهارمین پنجاه گله سریع تاریخ لیگ برتر

محمد صلاح، چهارمین پنجاه گله سریع تاریخ لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی- محمد صلاح بازیکن مصری لیورپول در بازی تیمش مقابل کریستال پالاس موفق به گلزنی شد تا علاوه بر آنکه در برد3-4 تیمش شریک شود، رکورد جالب توجهی را نیز به نام خودش ثبت نمود.

او با به ثمر رساندن دو گل در این بازی توانست به پنجاهمین گلش در رقابت های لیگ برتر برسد و بدین ترتیب، چهارمین بازیکنی لقب گرفت که در کوتاهترین زمان ممکن در تاریخ لیگ برتر پنجاه گله شده است. 

صلاح در هفتاد و دومین بازی اش در رقابتهای لیگ برتر، مقابل کریستال پالاس به میدان رفت و در دقیقه 47 بازی برای تیمش به گل رسید تا بازی را 1-1 کند. کمی بعد و در حالی که 15 دقیقه تا پایان بازی باقی بود، صلاح با بهره گیری از اشتباه جولین سپرونی، دروازه بان پالاس، گل دومش در این بازی را به ثمر رساند تا کار برای لیورپول 2-3 شود. روبرتو فیرمینو و سادیو مانه هم زننده دو گل دیگر تیم کلوپ بودند.

بدین ترتیب محمد صلاح توانست تا در هفتاد و دومین بازی اش در لیگ برتر، 50 گله شود و تنها اندی کول (با زدن پنجاهمین گلش در شصت و پنجمین حضورش در لیگ برتر) ، آلن شیرر (50 گله شدن در شصت وششمین حضورش در لیگ برتر) و رود فان نیستلروی (با زدن 50 گل در 68 بازی لیگ برتر)، سریع تر از این مهاجم مصری توانستند تا به مرز پنجاه گل در لیگ انگلیس برسند. 

لیست بازیکنانی که درکمترین بازیها در لیگ برتر توانستند به مرز 50 گل برسند:

1- اندی کول (65 بازی و 50 گل)

2- آلن شیرر (66 بازی)

3- رود فان نیستلروی (68 بازی)

4- فرناندو تورس (72 بازی)

     محمد صلاح (72بازی)

6- سرخیو آگوئرو (81 بازی)

7- کوین فیلیپس (83 بازی)

     تیری آنری (83 بازی)

9- دیگو کاستا (85 بازی)

10- لوئیس سوارز ( 50 گل در 86 بازی ابتدایی)

6363