سرمربی قطر : ۲۳ بازیکن هیجان‌انگیز دارم

سرمربی قطر : ۲۳ بازیکن هیجان‌انگیز دارم

وبسایت رسمی فوتبالی- فلیکس سانچس، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر می‌گوید که ۲۳ بازیکن هیجان انگیز در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در خصوص برتری 2 بر صفر این تیم مقابل عربستان و صعود مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ما در بازی مقابل عربستان سراسر هجومی بود. ما گل زدیم و دو فرصت دیگر هم برای گلزنی داشتیم. فکر می‌کنم بازیکنانم به خوبی وظایف‌شان را انجام دادند، سازماندهی خوبی داشتند و به خوبی به هدف‌شان رسیدند.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر با اشاره به اینکه تیمش به عنوان صدرنشین و با 9 امتیاز راهی مرحله حذفی شده است، اظهار داشت: ما این گروه بسیار سخت توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و در ادامه مسیر نیز باید با قدرت ادامه دهیم.

سانچس در واکنش به این پرسش که آیا نمایش تیمش در جام ملت‌ها را سورپرایز می‌داند یا نه، تصریح کرد: ما فقط اول شدیم و این موضوع به بازیکنانم اعتماد به نفس بالایی داد. توانستیم در بهترین جایگاه گروه‌مان قرار بگیریم و فقط به تمام شاگردانم تبریک می‌گویم.

وی در واکنش به اینکه بازیکنی هیجان انگیز مانند معز علی را در اختیار دارد که در سه بازی 7 گل برای قطر به ثمر رساند، گفت: 23 بازیکن هیجان انگیز در تیمم دارم که به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. آنها همه خوب هستند و معز علی هم کار بزرگی میان آنها انجام داده است.

9697