کوواچ: بایرن مونیخ در پی شکار دورتموند است

کوواچ: بایرن مونیخ در پی شکار دورتموند است

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از پیروزی 3-1 بایرن مونیخ در مقابل هوفنهایم که دیروز جمعه در خانه هوفنهایم، با دو گل لئون گورتزکا و یک گل رابرت لواندوفسکی اتفاق افتاد، نیکو کوواچ سرمربی بایرن گفت که او و تیمش مصمم هستند با افزایش فشار با صدرنشین فعلی بوندس‌لیگا، دورتموند، در نهایت این تیم را پشت سر گذاشته و در صدر جدول بایستند. بایرن در حال حاضر با یک بازی بیشتر از دورتموند، توانسته اختلاف امتیاز خود را با زردپوشان دورتموند به سه امتیاز برساند.

کوواچ بعد از بازی دیروز گفت:" ما مثل شکارچی‌ها در حال تعقیب دورتموند هستیم. هدف‌مان این است که به این تعقیب ادامه دهیم و در نهایت جام قهرمانی را مال خود کنیم. مهم این است که در پایان فصل کدام تیم صدرنشین است".

کوواچ در ادامه صحبت‌هایش درباره به میدان فرستادن خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن، اضافه کرد:" خامس فوتبالیست بزرگی است که می‌تواند خود را به هر مربی‌ای تحمیل کند. ولی مساله اینجا است که به جز خامس، فوتبالیست‌های دیگری هم در بایرن عضویت دارند که آنها هم مایل به بازی کردن هستند. من خامس را در حال حاضر با انگیزه و با تمرکز بالا می‌بینم. ما یک باشگاه بزرگ با فوتبالیست‌هایی بزرگ هستیم".