احتمال بازگشت مورینیو به رئال را صفر بدانید ؛ منتظر پوچتینو باشید

احتمال بازگشت مورینیو به رئال را صفر بدانید ؛ منتظر پوچتینو باشید

سایت رسمی فوتبالی- خوسه رامون د لامورنا، مجری برنامه ال ترانزیستور که از شبکه اونا سرو پخش می شود، در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ژوزه مورینیو برای مربیگری به رئال مادرید بازنخواهد گشت.

او در صحبتهایش تاکید کرد که احتمال بازگشت مورینیو به برنابئو، صفر است. آقای دلامورنا درعین حال به این نکته اشاره کرد که در پایان رقابتهای این فصل،کیلور ناواس رختکن تیم مادریدی را ترک خواهد کرد.

او که یکی از خبرنگاران معروف اسپانیایی است دراین رابطه گفت:«احتمال بازگشت مورینیو به رئال کاملا منتفی است. چه امسال و چه سال آینده این اتفاق رخ نخواهد داد.»

طبق گفته او سران رئال ازهم اکنون درحال برنامه ریزی برای فصل آینده هستند و یکی از مواردی که هنوز مشخص نیست، نام سرمربی آتی این تیم است. طبق گفته دلامورنا، پوچتینو محتمل ترین گزینه برای جانشینی سانتیاگو سولاری است.البته آنها می دانند که سران تاتنهام به راحتی اجازه جدایی به سرمربی آرژانتینی شان نمی دهند و آنها باید برای جذب پوچتینو بین 40 تا 50 میلوین یورو هزینه کنند.

در جریان این برنامه به این نکته اشاره شد که کیلورناواس در پایان رقابت های این فصل، رختکن رئال مادرید را ترک خواهد کرد. اگرچه او اخیرا قراردادش را با رئال تا سال 2021 تمدید کرده ولی با توجه به شرایط فعلی اش دربرنابئو، به محض آن که تیم مطلوبی پیدا کند،  از رئال مادرید جدا خواهد شد.

در بخش دیگری از این برنامه، اعلام شد که ادر میلیتائو، بازیکن 21 ساله ای که درحال حاضر در پورتو بازی می کند، فصل آینده به رختکن رئال مادرید منتقل خواهد شدو سران باشگاه مادریدی با پرداخت حدودا 50 میلیون یورو، او که با قیمت 4 میلیون یورو از سائوپائولو به پورتو پیوسته بود را به خدمت خواهند گرفت. البته تیمهای یونایتد و اتلتیکومادرید نیز به دنبال جذب این بازیکن جوان هستند.

6363