واکنش بازیکنان بارسلونا بعد از قرعه بارسا- سویا؛ ازاین بدتر نمی شد

واکنش بازیکنان بارسلونا بعد از قرعه بارسا- سویا؛ ازاین بدتر نمی شد

سایت رسمی فوتبالی- لحظاتی بعد از انجام قرعه کشی بازی های مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) و اعلام نام سویا به عنوان حریف بارسلونا دراین مرحله، گروه بازیکنان بارسلونا در واتزاپ، حسابی شلوغ شد. بازیکنان بارسلونا در این گروه دوستانه نظراتشان را در مورد حریف آتی تیمشان در جام حذفی اسپانیا اعلام می کردند که البته نظراتی کاملا متفاوت بود.

اما اکثر بازیکنانی که دراین گروه عضویت دارند، از بدشانسی تیمشان دراین قرعه صحبت می کردند و معتقد بودند که آماده ترین و سرسخت ترین حریف ممکن، به آنها خورده است.

یکی ازمهره های کلیدی و ارزشمند بارسلونا در این گروه دوستانه نوشت:« لعنت به این شانس! بدترین حریف ممکن به ما خورد.» هرچند که اگر از نظر تاریخی به این تورنمنت نگاه کنیم، سخت ترین حریفی که ممکن بود به بارسلونا بربخورد، رئال مادرید بود. البته این روزها رئال مادرید با روزهای اقتدارش فاصله زیادی گرفته و شاید به همین خاطر بود که بازیکنان بارسلونا ترجیح می دادند تا در این مرحله با رئال مادرید بازی می کردند تا سویا.

سویای ماچین این روزها تیمی قبراق و آماده است و در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد وآقای ماچین به خوبی توانسته تیم خوبی را آماده رقابتها کند.


بدین ترتیب اکثر بازیکنان بارسلونا از قرعه تیمشان درمرحله یک چهارم پایانی جام حذفی راضی نبودند و سویا را سخت ترین حریف ممکن می دانستند. این احتمال وجود دارد که ارنستو والورده سرمربی بارسا برای آنکه بتواندتیمی سرحال و آماده را در جدال با سویا در جام حذفی روانه میدان کند، در بازی های پیش روی تیمش به سیستم چرخشی روی بیاورد.

دراین مرحله از رقابت های جام حذفی اسپانیا، بارسلونا با سویا روبرو خواهد شد و رئال مادرید به مصاف خیرونایی خواهد رفت که اتلتیکومادرید را در دور قبل از گردونه رقابتها حذف کرده بود

6363