خوش شانسی در اوج بدشانسی: مصدومیت کیلور ناواس در روز بازگشت کورتوا به اوج

خوش شانسی در اوج بدشانسی: مصدومیت کیلور ناواس در روز بازگشت کورتوا به اوج

سایت رسمی فوتبالی- تعداد مصدومان فعلی باشگاه رئال مادرید یکی دیگر افزایش یافت. مصدوم جدید مادریدی ها کیلور ناواس است که به خاطر مصدومیت از ناحیه پای راست از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

اینطور به نظر می رسد که ویروس مصدومیت دست از سر رئالی ها برنمی دارد و حالا دروازه بان کاستاریکایی این تیم به دلیل مشکلات عضلانی پای راستش از روزهای اوج فاصله گرفته. طبق بیانیه منتشره باشگاه رئال مادرید، حالا باید منتظر نتایج تستهای پزشکی ماند ولی با قاطعیت می توان گفت که ناواس قادر به همراهی تیمش در بازی روز شنبه مقابل سویا که ساعت 16.15 به وقت اروپای مرکزی در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد، نخواهد بود.

اگرچه رئالی ها درطول این فصل مصدومان متعددی داشتند ولی دست کم دراین یک مورد خوش شانس بودند؛ چرا که روز جمعه مشخص شد که تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی و مصدوم این تیم آخرین فاز مصدومیتش از ناحیه عضله پای چپش را پشت سرگذاشته ودر جلسه تمرینی جمعه با سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت. حالا با بازگشت او به روزهای اوج، کیلور ناواس مصدوم شده و این درحالی است که کیکو کاسیا دروازه بان سوم این تیم اخیرا با ترک برنابئو به فوتبال انگلیس نقل مکان کرد.

6363