افزایش فشارها از سوی پی.اس.جی برای فروش رابیو در زمستان : تمرین با بازیکنان ذخیره

افزایش فشارها از سوی پی.اس.جی برای فروش رابیو در زمستان : تمرین با بازیکنان ذخیره

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه پاری سن ژرمن فشارها برروی آدرین رابیو را افزایش داده اند و قصد دارند تا این گونه و با تحت فشار گذاشتن او،  باعث شوند تا رابیو در بازار نقل و انتقالات زمستانی، این باشگاه را ترک کند.

از آنجا که قرارداد رابیو با پاری سن ژرمن در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید، اگر او تا پایان فصل درپی.اس.جی بماند، در تابستان به عنوان بازیکن آزاد و به صورت مجانی این تیم را ترک خواهد کرد و پولی به حساب تیم پاریسی واریز نخواهد شد. از همین رو مدیران باشگاه در تلاشند تا با تحت فشار گذاشتن رابیو، او را در بازار زمستانی به تیم دیگری واگذار کنند تا بتوانند از فروش او درآمدزایی کنند.

مدیران باشگاه پاری سن ژرمن حالا دستور داده اند تا رابیو با بازیکنان ذخیره تیم تمرین کند. دراین میان توماس توخل سرمربی آلمانی پی.اس.جی در کنفرانس خبری اش در روز جمعه و قبل از مصاف شاگردانش با گنگان دراین رابطه گفت:« رابیو دراین بازی حضور نخواهد داشت. این تصمیم مدیران باشگاه است که به آن احترام می گذارم.»

از زمانی که رابیو اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را ندارد، مدیران این باشگاه بارها او را تحت فشار گذاشته اند. آنترو انریکه، مدیر ورزشی باشگاه قبل از تعطیلات سال نوی میلادی اعلام کرد که رابیو دیگر برای این تیم بازی نخواهدکرد و تا پایان فصل روی نیمکت ذخیره ها خواهد نشست.

دراین میان سران باشگاه بارسلونا امیدوارند تا بتوانند این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند. علاوه بر بارسا، تیمهای دیگری هم خواهان جذب این بازیکن هستند و حتی پیشنهاداتی بهتر از پیشنهاد بارسلونا ارائه کرده اند. سران بارسلونا دوست ندارند تا اتفاقی که درتابستان گذشته ودر روند مذاکره برای جذب گریزمن رخ داده بود تکرار شود و از همین رو هنوزبا قاطعیت برای خرید رابیو وارد عمل نشده اند.

6363