گواردیولا: مورینیو به زودی بازخواهد گشت؛ مربیگری اعتیادآور است؛ از بازیکنانم خواستم که به عملکرد لیورپول کاری نداشته باشند

گواردیولا: مورینیو به زودی بازخواهد گشت؛ مربیگری اعتیادآور است؛ از بازیکنانم خواستم که به عملکرد لیورپول کاری نداشته باشند

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی امروز دقایقی دیرتر ازهمیشه درکنفرانس خبری اش شرکت کرد و احتمالا دلیل تاخیر او، برگزاری جشن تولد 48 سالگی او در رختکن منچسترسیتی بود. پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران درمورد مسائل مختلفی شد. این گزیده ای از صحبتهای گواردیولاست:

*مورینیو: مورینیو به زودی بازخواهد گشت. گاهی وقتها برخی افراد به کمی استراحت نیاز دارند ولی شغل ما اعتیادآور است. به عنوان مثال هاجسون همچنان در دنیای مربیگری حضور دارد؛ چون مربیگری زندگی اوست.

*مارسلو بیلسا وجاسوسی از تمرینات دربی کانتی: من همچنان برای او احترام زیادی قائلم. هرچند که دلیل خشم لمپارد (سرمربی دربی کانتی) را هم درک می کنم. هیچ سرمربی ای مثل بیلسا اطلاعات گردآوری نمی کند و با این حجم از اطلاعات کار کند. او همه چیز را آنالیز می کند ولی همانطور که گفته، این بازیکنان هستند که تفاوتها را رقم می زنند و من کاملا موافق با او هستم.

*مقایسه بیلسا با جیمز باند: در کشورهای دیگر هم این جاسوسی ها وجود دارد. در آلمان من وقتی تیمم را تمرین می دادم، می دیدم که افرادی، دوربین دردست روی کوه های اطراف هستند. این موضوعی فرهنگی است ولی من هرگز کسی را برای جاسوسی به تمرینات هادرزفیلد نمی فرستم.(می خندد). نمی دانیم که بعد از عوض شدن سرمربی این تیم، آنها چطور کار خواهند کرد.

*رقابت با لیورپول: من به بازیکنانم گفته ام که لیورپول و عملکرد این تیم را فراموش کنند و برروی بازی خودمان تمرکز کنند. اگر آنها بخواهند به جدول رقابتها چشم بدوزند، این اشتباه بزرگی خواهد بود.

*انتخاب بین آگوئرو و گابریل ژسوس: این مشکلی نیست. همه بازیکنان برای تیم بازی خواهند کرد و من از سیستم چرخشی استفاده خواهم نمود.

*مندی: دکتر کوگات به من گفت که شرایط او خوب است ولی مندی باید ریتم هیشگی اش را بازیابد و به بازی روز یکشنبه نخواهد رسید

*جانشین فرناندینیو: باید بازیکنی فیزیکی را به عنوان جانشین او بیابم. درعین حال او باید بازیکنی سرعتی باشد که بتواند با بهره گیری از فضاهای خالی به حملات تیم کمک کند. نام برخی بازیکنان را در لیستمان نوشته ایم.

6363