لیث نوبری پرچمدار ایران در تلویزیون الکاس قطر!

لیث نوبری پرچمدار ایران در تلویزیون الکاس قطر!

به گزارش "ورزش سه"، ویژه برنامه مجلس برای جام ملت های آسیا این روزها با حضور کارشناسان، پیشکسوتان و روزنامه نگاران تیم های مختلف فوتبال آسیا برگزار می شود و در جریان آن هر کدام از کارشناس ها به حمایت از تیم ملی خود می پردازند. لیث نوبری مهاجم سابق تیم پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، برای حمایت از ایران در تلویزیون الکاس حضور می یابد و چند روز پیش هم جنجال های زیادی را در برنامه مجلس به وجود آورد.

شب گذشته او با کارشناس عمانی صحبت های جالبی را انجام داد. لیث در ابتدا به مجری برنامه گفت که می خواهد شعری را بخواند. این اتفاق در حالی رقم خورد که مشخص شده بود تیم ملی ایران قرار است با عمان دیدار کند. او از کارشناس عمانی احمد الرواث خواست که به چهره اش نگاه کند که احمد رواث گفت ما حرف هایمان را در زمین می زنیم! بعد لیث نوبری شروع به خواندن شعری در حمایت از ایران کرد: «یک، دو، سه، ایران. چهار، پنج، شش، ایرانِ قهرمان»!

سپس مجری گفت که رسم برنامه به این شکل است که به طرف مقابل هم فرصتی برای دفاع داده می شود، پس آقای احمد الرواث شما هم باید شعری برای لیث بخوانید. کارشناس عمانی گفت من شعر بلد نیستم و به همین دلیل مجری گفت پس من پاسخش را می دهم، چون همیشه طرفداران عمانی تیم ما قطر را حمایت کرده اند. مجری به شعار معروف عمانی ها که دو شمشیر و یک خنجر است اشاره کرد.

در اینجا خبرنگار عراقی که پیش تر هم صحبت های تندی را علیه لیث و تیم ملی ایران مطرح کرده بود، به احمد الرواث عمانی گفت که چرا جواب لیث را نمی دهی و باعث می شوی او پررو تر (خود بالابینی) بشود؟ پس از آن بازهم مجری وارد شد و گفت چون من آدم عادلی هستم، آقای لیث حالا که تو جواب این خبرنگار عراقی را نمی دهی، من جوابش را می دهم، همانطور که ایران منتظر است با عمان دیدار کند، ما هم منتظریم با عراق دیدار کنیم و حسابشان را می رسیم!

بعد از آن موسیقی مربوط به شعار عمانی ها پخش شد و یونس محمود به همراه احمد الرواث رقص با خنجر را با کارد انجام دادند که امری متداول و سنتی در کشورهای عربی است. چند ثانیه بعد لیث نوبری هم از جایش بلند شد و یک چاقو برداشت و به همراه آن ها و با حالت چاقو زدن رقصید که همین اتفاق باعث شد تمام خبرنگاران و کارشناسان برنامه مجلس بخندند و لحظات شادی در این برنامه رقم بخورد.

لیث دوباره درخواست کرد که می خواهد شعری بخواند و یونس محمود نیز گفت برای این که تعادل برقرار شود، من با شعر تو هم همکاری می کنم. لیث نوبری شعار «ایران قهرمان میشه...» را دوباره کامل خواند.

در مجموع برنامه شب گذشته مجلس دوباره با حضور لیث نوبری بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی جنجالی شد و این بار شاید کمی موضوع تمسخر او نیز توسط بقیه مطرح بود که البته باتوجه به شکل و شمایل برنامه مجلس چنین اتفاقاتی عجیب نیستند.