دستیار سابق مورینیو سرمربی الدحیل شد

دستیار سابق مورینیو سرمربی الدحیل شد

به گزارش "ورزش سه"، فاریا 43 ساله سال‌ها دستیار اول مورینیو بود و در تیم‌های پورتو، چلسی، اینتر، رئال و منچستریونایتد با او همکاری داشت. او در اواخر فصل گذشته فوتبال از مورینیو جدا شد تا خودش به عنوان سرمربی، فعالیتش را آغاز کند. در حالی که حتی صحبت از حضور او به عنوان جانشین مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد مطرح شده بود، ولی در نهایت او راهی خاورمیانه شد تا مربی گری را از کشور قطر آغاز کند.

باشگاه الدحیل پس از جدایی نبیل معلول، به دنبال سرمربی جدیدی بود و در نهایت روی فاریا را به عنوان مربی جدید خود معرفی کرد. قرارداد معلول با الدحیل با توافقی دو سویه به پایان رسید و باشگاه به دنبال جانشینی برای او بود.

رائول کاندا که پیشتر دستیار پپ گواردیولا بود، در لیگ قطر حضور دارد و هدایت ام صلال را برعهده گرفته است و این لیگ از این به بعد شاهد رقابت دستیاران سابق پپ و مورینیو خواهد بود.

اهمیت روی فاریا برای مورینیو از زمان جدایی اش از جمع شیاطین سرخ مشخص شد.  او 8 ماه پیش از این تیم جدا شد و اوضاع برای مورینیو به حدی بد پیش رفت که او در فصل جاری از هدایت یونایتد اخراج شد. شیاطین سرخ ضعیف ترین شروع تاریخ خود را تجربه کردند. حال باید دید که فاریا در اولین تجربه مربی گری اش چه عملکردی خواهد داشت.