تاج: کادر فنی تیم ملی فقط موظف است به مباحث فنی بپردازد

تاج: کادر فنی تیم ملی فقط موظف است به مباحث فنی بپردازد

وب سایت رسمی فوتبالی-مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کادر فنی و مسئولان تیم‌ ملی فقط موظفند به مسائل فنی تیم بپردازند و از بیان هرگونه مسائل انتقادی و جانبی پرهیز کنند.

 به گزارش فوتبالی و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج عنوان کرد: خانواده فوتبال در این مقطع حساس بر حفظ آرامش و وحدت و پرهیز از تنش تاکید دارند. شرح و تفصیل هر موضوع و انتقادی می‌بایست به پس از این رقابت‌ها موکول شود.

وی ادامه داد: تنها هدف وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و کلیه فوتبالدوستان‌ گرامی و مردم عزیز ایران سربلندی تیم ملی است و همگان به سهم خود در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند. اجمالا عرض می‌کنم که تاکنون پاداش، حقوق و پول روزانه کادر فنی و بازیکنان برای مسابقات تدارکاتی جام جهانی، جام جهانی، مسابقات تدارکاتی پیش از جام ملت‌ها و همچنین دیدارهای مرحله گروهی این پیکارها پرداخت شده است که مبلغ آن در صورت ضرورت اعلام می‌شود. درباره حقوق سرمربی محترم تیم ملی در قرارداد جدید 6 ماهه در تامین و ترانسفر پول فدراسیون با مشکلاتی روبرو بود که درصدد رفع آن است.کادر فنی و مسئولان تیم‌ ملی فقط موظفند به مسائل فنی تیم بپردازند و از بیان هرگونه مسائل غیرفنی و جانبی پرهیز کنند.

تاج تصریح کرد: تجربه نشان‌ داده در ادوار گذشته هم حواشی مشابهی رخ داده بوده که به تیم‌ ملی لطمه زده، براین اساس می‌بایست این حواشی را مدیریت کرد تا به تیم ملی و توسعه فوتبال لطمه وارد نشود.

۲۵۲۶