والورده: استفاده از بازیکن غیرقانونی واقعیت ندارد

والورده: استفاده از بازیکن غیرقانونی واقعیت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل لوانته در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل‌ری، پیروزی‌ای که به صعود بارسلونا به مرحله بعدی انجامید، کنفرانس مطبوعاتی والورده، سرمربی بارسا، بعد از این بازی بیشتر حول موضوع استفاده کردن یا نکردن بارسا از یک بازیکن غیرقانونی در بازی رفت دو تیم در این مرحله می‌گشت. بازی رفت دو تیم در این مرحله با شکست 2-1 بارسا همراه بود اما بعد از آن ادعا شد که چومی، بازیکن بارسا در آن بازی محروم بوده و در نتیجه بارسا از یک بازیکن غیر قانونی استفاده کرده است.

چومی در بازی رفت دو تیم بارسا و لوانته، به دلیل آنکه در تیم ب بارسلونا پنجمین اخطار فصل را دریافت کرده بود محروم شده بود اما والورده در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت بارسا از این موضوع مطلع بوده ولی محرومیت چومی در کوپا دل ری صادق نبوده و استفاده از او برای بارسا هیچ مشکلی نداشته است.

والورده در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:" ما در مورد مساله چومی هیچ شک و شبهه‌ای نداریم. نه قبل از آن بازی، نه در جریان بازی و نه بعد از بازی، هیچ مشکلی از این نظر وجود نداشته. ما کاملا می‌دانستیم که او محروم است و نمی‌توانیم در بازی با ایبار از او استفاده کنیم ولی در جام حذفی هیچ مانعی برای حضور او وجود نداشت".