بارسلونا 3-0 لوانته: صعود بدون بازیکن غیرقانونی!

بارسلونا 3-0 لوانته: صعود بدون بازیکن غیرقانونی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که در دیدار رفت با نتیجه 2-1 مغلوب شده بودند، در دیدار امشب با بازگشت ستاره ها به ترکیب اصلی، نمایش بهتری داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند. بارسا در حالی به مرحله بعد صعود کرد که گفته می شود این تیم در دیدار رفت از یک بازیکن غیرقانونی استفاده کرد اما به دلیل سپری شدن زمان شکایت لوانته، این تیم فرصت حذف بارسا را از دست داد.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، توپ و میدان را در اختیار داشت اما دفاع منسجم بازیکنان لوانته مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. بازی با همین روال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16، بارسا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. مسی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را دروازه بان لوانته با یک واکنش خوب دفاع کرد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم چند بار دیگر صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد اما واکنش های خوب فرناندز، مانع از باز شدن دروازه لوانته شد. اما سرانجام در دقیقه 30، بارسا توانست به گل برسد. روی اشتباه مدافع لوانته، لیونل مسی پشت محوطه جریمه میهمان صاحب توپ شد و پاس در عمق او، عثمان دمبله را صاحب توپ کرد اما پیش از اینکه او بتواند ضربه نهایی را بزند، مدافعان سراسیمه حریف، طوری روی توپ اثر گذاشتند که توپ بعد از برخورد به دمبله، وارد دروازه شد.

تیم میهمان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 31، گل دوم را دریافت کرد. این بار هم روی یک پاس در عمق از مسی، دمبله با فرناندز تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او،  با یک ضربه نه چندان خوب، کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم بارسا همچنان تیم برتر میدان بود و در دقیقه 37، مسی می توانست در موقعیت تک به تک، کار را تمام کند اما خروج خوب فرناندز، مانع از به ثمر رسیدن گل سوم شد. تا پایان نیمه اول، بارسا حداقل دو موقعیت بسیار خوب دیگر برای زدن گل سوم داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

بارسا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 توسط فیلیپ کوتینیو به گل رسید اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. ولی سه دقیقه بعد، مسی سرانجام توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد.

این بار عثمان دمبله پایه گذار گل بود و پاس او، نلسون سمدو را صاحب توپ کرد و پاس در عرض این مدافع پرتغالی هم مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره آرژانتینی این بار در موقعیت تک به تک اشتباه نکرد و با یک ضربه پای چپ دقیق، توانست دروازه حریف را باز کند.

بعد از این گل بازی کمی از تب و تاب افتاد اما باز هم این بازیکنان بارسا بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند. در دقیقه 63، روی حرکت مسی، کوتینیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او را فرناندز مهار کرد.

در ادامه بازیکنان لوانته از کم انگیزگی بازیکنان بارسا استفاده کردند و پیش کشیدند و در دقیقه 70 صاحب موقعیت شدند اما ضربه بواتنگ راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

در دقایق پایانی باز هم این بارسا بود که می توانست به گل برسد اما دمبله و سوارز نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-0 به سود بارسا به پایان رسید.