تمامی بی‌اعتنایی‌های سولاری به ایسکو

تمامی بی‌اعتنایی‌های سولاری به ایسکو

سایت رسمی فوتبالی – سانتیاگو سولاری در بازی رئال مادرید برابر لگانس، ایسکو را در دقیقه 67 تعویض کرد. این تعویض نشان می‌داد که رئال مشکلی در داخل میدان دارد. این تیم در آن هنگام یک بر صفر عقب بود و در نهایت بازی را با این نتیجه باخت. زمانی که ایسکو داشت تعویض می‌شد، او و سولاری به همدیگر نگاه نکردند و از هم روی‌گردان بودند. اما زمانی که لوکاس واسکس تعویض شد، مربی از او استقبال کرد.

به ایسکو در هفته‌های اخیر خیلی کم بازی رسیده است و بازی برابر لگانس در جام حذفی فرصتی عالی بود تا او 90 دقیقه بازی کند اما این اتفاق نیفتاد.

این اولین باری نیست که این اتفاق می‌افتد. ایسکو مقابل ایبار در ترکیب نبود، و زمانی به میدان رفت که تیمش سه بر صفر عقب افتاده بود. او در اتبوس تیم هم حرکتی انجام داد که سولاری را ناراحت کرد و همین باعث شد رابطه این دو خراب‌تر شود. 

در 27 نوامبر هم سولاری برای بازی با رم، ایسکو را به‌کلی از لیست تیم خارج کرد و او را به سکوها فرستاد. در ابتدا بسیاری تصور می‌کردند که ایسکو آسیب دیده است، چرا که عجیب بود که او سکونشین شده است. خود این بازیکن خبر مصدومیتش را تکذیب کرد. 

همچنین چهره ایسکو پس از قهرمانی رئال در جام باشگاه‌های جهان در ابوظبی دیدنی بود. او در دیدار نهایی برابر العین که با برد چهار بر یک رئال همراه شد، یک دقیقه هم بازی نکرد. کاسمیرو، دنی سبایوس و وینیسیوس سه بازیکن تعویضی رئال بودند. ایسکو در میان جشن بازیکنان، زمین را ترک کرد.

سولاری از زمانی که مربی رئال شده تنها در سه بازی در ترکیب ثابت قرار گرفته که هر سه دیدار بی‌اهمیت بوده است. او در بازی رفت جام حذفی مقابل ملیا بازی کرد و رئال بازی را چهار بر صفر برد. او همچنین مقابل زسکا مسکو در ترکیب ثابت قرار داشت و رئال سه بر صفر باخت، شکستی که هیچ تاثیری بر سرنوشت رئال نگذاشت، ولی باعث شد که طرفداران ایسکو را هو کنند. سومین حضور او در ترکیب ثابت مقابل لگانس در روز چهارشنبه بود، در دیداری که بازی رفت آن را رئال سه بر صفر برده بود.

در بازی با بتیس، با توجه به بحران مصدومیت، به نظر می‌رسید که سولاری از ایسکو استفاده کند. اما او پنج مدافع را به زمین فرستاد و ایسکو را نیمکت‌نشین کرد. او در نیمه دوم خودش را گرم کرد اما به میدان نرفت.

8444