ناچو: ایسکو یکی از مهمترین بازیکنان رئال مادرید است

ناچو: ایسکو یکی از مهمترین بازیکنان رئال مادرید است

سایت رسمی فوتبالی - ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، مدعی شد که ایسکو علیرغم اتفاقات اخیر همچنان یکی از مهمترین بازیکنان برای باشگاه و سانتیاگو سولاری است. 

به گزارش فوتبالی، ایسکو فصل سختی را پشت سر گذاشته و تنها در 5 بازی لالیگا در ترکیب اصلی حضور داشته است که همگی آنها تحت نظر جولن لوپتگی بود. از زمان حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید، ایسکو به صورت دائم نیمکت نشین شده و در بازی برابر رم در لیگ قهرمانان حتی از فهرست تیم نیز کنار گذاشته شد. این بازیکن 26 ساله در شکست 1 - 0 برابر لگانس در دیدار برگشت جام حذفی در ترکیب اصلی قرار داشت اما نتوانست کمک خاصی به تیمش بکند. ناچو پس از بازی در گفتگو با بین اسپرت اظهار داشت: " ایسکو برای تیم مهم است. او یکی از مهمترین بازیکنان تیم است و به تلاش خود ادامه می دهد. مربی از او حمایت می کند و وقتی در زمین است باید تلاش کند که تاثیرگذاری خود را به رخ بکشد. " 

ناچو در پاسخ به این ادعا که ایسکو در بازی برابر لگانس چندان سریع به نظر نمی رسید، گفت: " این طبیعی است. او مدت های زیادی است که در ترکیب اصلی حضور نداشته است. همگی ما در یک ترکیب بودیم و اگر موفق به صعود به مرحله بعد نمی شدیم، یک فاجعه رخ داده بود. "

1070