بیرانوند: نیازی نداشتیم که در بازی برابر عراق به خودمان فشار بیاوریم

بیرانوند: نیازی نداشتیم که در بازی برابر عراق به خودمان فشار بیاوریم

وبسایت رسمی فوتبالی- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید تیم ملی به دنبال حفظ صدرنشینی گروهش در بازی مقابل عراق بوده و نیاز نداشته است که فشاری به خود بیاورد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در دور پایانی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 که باعث شد شاگردان کارلوس کی‌روش به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند، در گفت‌وگوی تصویری با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: بازیکنان واقعاً تلاش کردند و بازی‌های خیلی خوبی را  انجام دادیم. عراق آمده بود تا در این بازی از ایران شکست نخورد. ما در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم، اما متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. امیدواریم این روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران همچنین در خصوص حریف بعدی تیم تحت هدایت کی‌روش در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا 2019 اظهار داشت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که حریف بعدی‌مان چه تیمی خواهد بود و با آنالیز نقاط ضعف و قوت آنها، به امید خدا به همین روند ادامه بدهیم.

بیرانوند ادامه داد: مردم کشور ما دوست داشتند این اتفاق - گرفتن انتقام شکست دوره قبل از عراق - بیفتد، به‌هرحال من خودم در بازی دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 در استرالیا بودم، جایی که ما در ضربات پنالتی توسط عراق حذف شدیم و مردم در فضای مجازی بچه‌های ما را بابت حذف از آن رقابت‌ها تحت فشار قرار دادند. با این حال ما احساس نمی‌کردیم که باید از عراق انتقام بگیریم و نیازی نداشتیم که به خودمان فشار بیاوریم، بلکه دوست داشتیم بازی معمول خودمان را انجام بدهیم. ما تمام تمرکزمان را روی این گذاشته بودیم که اول گل نخوریم و دنبال این بودیم که به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم و خدا را شکر بازی خوبی هم شد. 


9697