سولاری: قبول دارم، مقابل لگانس ضعیف بودیم

سولاری: قبول دارم، مقابل لگانس ضعیف بودیم

به گزارش "ورزش سه"، سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید، که شاگردانش دیروز در خانه لگانس با یک گل شکست خوردند ولی در مجموع دو بازی رفت و برگشت، موفق شدند با حساب 3-1 از سد لگانس گذشته و به دور بعدی، یعنی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای کوپا دل ری صعود کنند، بعد از بازی پذیرفت که شاگردانش در بازی مقابل لگانس ضعیف بوده‌اند.

سولاری در این بازی ایسکو را از آغاز به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده بود و در نیمه اول از مارسلو به عنوان وینگر استفاده می‌کرد. اما رئال در طول بازی قادر به خلق فرصت‌های گلزنی روی دروازه حریف نبود چرا که در خط حمله فاقد یک مهاجم هدف تمام‌عیار بود.

سولاری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" عملکرد ضعیفی داشتیم به خصوص در نیمه اول. همه بازیکنان ما به زمان برای به میدان رفتن و بازی کردن نیاز دارند و من در این بازی، به آنها زمان دادم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. خب ما امروز صعود کردیم ولی عملکردمان ضعیف بود".

سولاری در ادامه گفت:" ما بعضی وقتها یک سری برنامه‌ها را امتحان می‌کنیم و اگر ببینیم این برنامه‌ها در عمل موفق نیستند سعی می‌کنیم روی آنها کار کنیم و با برنامه‌های بهتری برگردیم. بازی ما در مقابل لگانس عمق نداشت. در زمان حمله یک مرجع نداشتیم پیشانی فاز تهاجمی را تشکیل بدهد و بهای این اشکال را پرداخت کردیم".