بیلسا: گواردیولا به من گفت که تو بهتر از خود من ، بارسا را می شناسی

بیلسا: گواردیولا به من گفت که تو بهتر از خود من ، بارسا را می شناسی

سایت رسمی فوتبالی- مارسلو بیلسا سرمربی آرژانتینی باشگاه لیدزیونایتد در صحبت هایی راجع به ارتباطاتش با پپ گواردیولا سرمربی فعلی منچسترسیتی صحبت کرده است.

این درحالی است که بعد از اتفاقاتی که درجلسه تمرینی تیم دربی کانتی قبل از مصاف با لیدز رخ داد و دستگیری فردی که به دستور بیلسا برای جاسوسی تیم حریف در جلسه تمرینی شاگردان لمپارد شرکت کرده بود، به نظر می رسید که بیلسا که در آرژانتین لقب دیوانه را یدک می کشد از سمتش استعفا بدهد. اما او نه تنها استعفا نداد، بلکه از رفتارش دفاع کرد و درعین حال تاکید نمود که هرمحرومیتی که برایش درنظر گرفته شود را می پذیرد.

بیلسا در بخشی از صحبتهایش دراین باره گفت:« من نمی توانم انگلیسی صحبت کنم ولی می توانم در مورد 24 تیم حاضر در چمپیونشیپ صحبت کنم. یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم درباره این ماجرا صحبت کنم این بود که روند تحقیقات را ساده تر نمایم. هر اطلاعاتی که نیاز هست را ارائه می کنم.»

او در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد ارتباطش با پپ گواردیولا گفت:« وقتی در بیلبائو مربیگری می کردم، قرار بود یک بازی فینال را مقابل بارسلونا برگزار کنیم. در آن بازی بارسا 0-3 تیمم را شکست داد. در پایان بازی، آنالیزم از این بازی را برای گواردیولا فرستادم و از او و تیمش تحسین کردم. گواردیولا به من گفت:" تو بیشتر از من درمورد بارسلونا اطلاع داری."»

6363