بیلسا: من به تمرینات تمام حریفانم، جاسوس می فرستم؛ این کاری غیرقانونی نیست

بیلسا: من به تمرینات تمام حریفانم، جاسوس می فرستم؛ این کاری غیرقانونی نیست

سایت رسمی فوتبالی- مارسلو بیلسا سرمربی لیدزیونایتد در کنفرانسی خبری در مورد جنجالی که اخیرا به وجود آمده توضیحاتی را ارائه کرد. 

چند روز پیش و قبل از مصاف لیدز مقابل دربی کانتی بود که فرانک لمپارد حضور فردی غریبه را درتمرینات تیمش مشاهده کرد و پس از تماس با پلیس، این فرد دستگیر شد و مشخص گردید که از سوی مارسلو بیلسا سرمربی تیم حریف برای جاسوسی به خدمت گمارده شده بود.

حالا این سرمربی آرژانتینی در کنفرانسی خبری اعلام کرد که تقصیر او بوده و درعین حال تاکید کرد که برای زیرذره بین گرفتن عملکرد تک تک حریفانش، فردی را به جاسوسی تمرینات این تیمها فرستاده و تاکید داشت که این اقدامی غیرقانونی نیست.

بیلسا درادامه گفت:« فردی که دستگیر شده، از دستورات من اطاعت کرده بود و من مسئول این قضیه هستم. باید بگویم که من این کار را در مورد تمام حریفان انجام دادم و جلسات تمرینی تک تک حریفانمان را قبل از بازی مقابلشان زیر ذره بین گرفته ام. خیلی ها ممکن است این رفتار مرا محکوم کنند و بگویند که این کاری اخلاقی نیست و برروی بازی سالم تاثیرمی گذارد.ممکن است این افراد بگویند که من کلاهبردارم وسرمربیان و بازیکنان سابق فوتبال فکر کنند که رفتار من نوعی بی احترامی بوده؛ اما اگر کاری برخلاف مقررات انجام شود، باید این کار را جاسوسی نامید. من نمی توانم بگویم که این کار درست است یا نه ولی سعی می کنم به شما توضیح بدهم که منظور و مقصود بدی از این کار نداشتم.»

این سرمربی آرژانتینی در ادامه صحبت هایش گفت:« این اقدام، کاری غیرقانونی نبوده وقانون مشخص و خاصی دراین رابطه وجود ندارد. می توانیم درموردش بحث کنیم ولی این زیرپا گذاشتن قانون نبوده. می دانم که شاید انجام این کارها خوب نباشد ولی کاری غیرقانونی هم نییست.»

مسئولان لیگ فوتبال انگلیس اعلام کرده اند که درحال بررسی این ماجرا هستند و به زودی نتایج این بررسی را اعلام خواهند کرد.

6363