کریس رونالدو: از فتح اولین جام با پیراهن یووه واقعا خوشحالم؛ می خواستم سال 2019 را با جام شروع کنم وهمینطور هم شد

کریس رونالدو: از فتح اولین جام با پیراهن یووه واقعا خوشحالم؛ می خواستم سال 2019 را با جام شروع کنم وهمینطور هم شد

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در بازی تیمش مقابل میلان درسوپرکاپ ایتالیا، تک گل بازی را به ثمر رساند تا یوونتوس سال 2019را با فتح یک جام قهرمانی در خاک عربستان سعودی آغاز کند.

این جام به علاوه اولین جام قهرمانی کریس با پیراهن بینکونری نیز بود و در پایان این بازی رونالدو در گفتگو با خبرنگاران گفت:« خوشحالم که گل پیروزی بخش بازی را به ثمر رساندم و سال 2019 را با فتح اولین جام با پیراهن یووه آغاز کردم.»

گلی که کریس به ثمر رساند، تنها گل این بازی بود و درجریان این مسابقه فرانک کسیه، بازیکن میلان به خاطر خطایی که روی امره جان مرتکب شد، با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج گردید.

رونالدو در ادامه صحبتهایش به خبرنگار رای اسپورت گفت:« بازی خیلی سختی بود. جو گرمی بربازی حاکم بود و بازی کردن در چنین شرایطی خیلی سخت است. ما خیلی خوب کار کردیم؛ موقعیتهای زیادی خلق نمودیم و قطعا خوشحالم که گل پیروزی بخش تیممان را زدم. خیلی خوشحالم. هدفم این بود که سال 2019 را با فتح یک جام شروع کنم و همینطور هم شد.این اولین جام قهرمانی من با پیراهن یووه است و از این بابت خیلی خوشحالم.»

رونالدو ادامه داد:« این تازه شروع کار است. ما این را تنها یک گام رو به جلو می دانیم. این جام را به خانه می بریم و باید به شدت به تلاش کردن ادامه دهیم تا بتوانیم به جام بعدی برسیم. فتح سری آ، همیشه هدف اصلی یووه است؛ ما الان درصدر جدول سری آ هستیم؛ البته تورنمنتی طولانی پیش روی ماست وکار برایمان سخت خواهد بود. پس باید به تلاش کردن ادامه دهیم؛ این گل را به تیمم، خانواده ام، دوستانم و تمام طرفداران یووه و کریس رونالدو درسراسر جهان هدیه می کنم.»

6363