رئیس سابق رئال: باشگاه برای بعد از جدایی کریس رونالدو برنامه ای نداشت

رئیس سابق رئال: باشگاه برای بعد از جدایی کریس رونالدو برنامه ای نداشت

سایت رسمی فوتبالی- ویسنته بولودا، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، اعلام کرده که از اینکه سران باشگاه مادریدی برنامه ای بعد از فروش کریستیانو رونالدو به یوونتوس نداشتند، حیرت زده شده. در تابستان گذشته بود که کریستیانو رونالدو با ترک رئال مادرید، به رختکن یووه منتقل شد. 

رونالدوی 33 ساله در طول نه فصل حضورش در رئال گلهای زیادی را به ثمر رساند و توانست با زدن 450 گل در 436 گل با پیراهن این تیم، عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه مادریدی را به خود اختصاص دهد. البته کاملا مشخص است که پر کردن جای چنین مهاجمی کار ساده ای نیست ولی رئالی ها برای این کار، تنها ماریانو دیاز، مهاجم سابقشان را به تیم بازگرداندند و وینیسیوس جوان را به سانتیاگو برنابئو منتقل کردند.

بولودا که درسال 2009 رئیس باشگاه مادریدی بود حالا در صحبتهایی اعلام کرده که از اینکه سران باشگاه مادریدی برنامه بهتری برای پرکردن جای خالی کریس در تیمشان نداشتند، حسابی متعجب شده. او در این رابطه در گفتگو با روزنامه آ.اس گفت:« من نمی خواهم هیزم این آتش را بیشتر کنم و نمی خواهم نمک روی زخمهای تیم بپاشم ولی بعد ازجدایی کریس از رئال، این تیم 50 گلی که او هر فصل به ثمر می رساند را از دست داد و این یک واقعیت است. راستش از نحوه مدیریت مدیران باشگاه بعداز جدایی کریس از تیم، حسابی حیرت زده شده. آنها هیچ برنامه جایگزینی نداشتند. این مسائل به برنامه ریزی های دو تا سه ساله نیاز دارد. دقیقا مثل یک کارخانه که قصد دارد تا در کادر مدیریتی اش تغییراتی را انجام دهد. نمی توان این کارها را یک شبه انجام داد.»

آقای بولودا ادامه داد:« کریستیانو رونالدو رفت. قبل از او هم خیلی ها از تیم رفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد ولی این اتفاق رخ داده و غیرقابل اجتناب است.»

کریس شروع خوبی دریوونتوس داشت و تا به اینجا در دیدارهایی که برای بینکونری برگزار کرده موفق به زدن 16 گل در تمامی تورنمنتها شده، و دلتنگ روزهای حضورش در رئال نیست ولی رئالی ها حسابی جای خالی ستاره پرتغالی شان را حس می کنند.

رئال مادرید در حال حاضر با فاصله 10 امتیازی نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده چهارم جدول لالیگا قرار دارد.

6363