کاتانچ: از عملکرد بازیکنانم مقابل ایران راضی‌ام/ تساوی عادلانه بود

کاتانچ: از عملکرد بازیکنانم مقابل ایران راضی‌ام/ تساوی عادلانه بود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت که تساوی با ایران نتیجه‌ای عادلانه بوده است.

سرچکو کاتانچ پس از تساوی بدون گل تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق، در نشست خبری پس از این مسابقه گفت: باید واقع بینانه بگویم ایران در نیمه اول بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم ما بهتر از آنها بودیم. شاید نتیجه تساوی عادلانه بود.

سرمربی تیم ملی عراق در ادامه در پاسخ به این سوال که در مرحله بعد ترجیح می‌دهید با کدام تیم بازی کنید، چون احتمال دارد با قطر و عربستان رقابت کنید، اظهار داشت: پیش از این هم گفتم برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم. فردا مشخص می‌شود حریف بعدی ما چه تیمی خواهد بود. اگر شما می‌خواهید برنده باشید نباید فرقی کند با کدام تیم بازی دارید.

کاتانتس ادامه داد: مقابل بازیکنان قدرتمند و فیزیکی ایران بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانیم بهتر هم باشیم. برای من فرقی نمی‌کند با قطر بازی کنیم یا عربستان.

وی درباره  احتمال موفقیت تیمش در ادامه جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: پیش از این هم گفتم باید بازی به بازی پیش برویم. دیروز هم گفتم هر بازی که روبه‌روی عراق است مهم‌ترین بازی است. هر دیداری می‌تواند متفاوت‌ترین بازی با متفاوت‌ترین داوری و بازیکنان باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره این موضوع که معتقد بود داور در نیمه اول باید بازیکن ایران را اخراج می‌کرد، تصریح کرد: ممکن بود او را اخراج می‌کرد. گاهی اوقات تصمیمات با هم فرق و تغییر می‌کند. به هر حال تصمیمات به سادگی گرفته نمی‌شود.

کاتانچ اظهار داشت: من از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم. در نیمه دوم با اهمیت بالایمان بازی بهتری انجام دادیم. رفته رفته رشد می‌کنیم و هرچه زمان می‌گذرد بهتر می‌شویم. دروازه‌بان تیم هم خوب بود و ما گل نخوردیم. می‌توانیم پیشرفتمان را ادامه دهیم و  باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی عراق  درباره صحبت‌های خود در بین دو نیمه که سبب شد عراق بهتر از نیمه اول شود، تصریح کرد: صحبت‌هایی که در این بازی کردیم این بود که ایرانی‌ها از لحاظ فیزیکی قوی هستند و با پاس‌های بلند می‌خواهند نبردهای هوایی را پیروز شوند و این اتفاق در نیمه اول افتاد. در نیمه دوم ما بازی را خیلی خوب بازی کردیم و من به بازیکنان گفتم می‌توانیم بهتر شویم. بشار رسن را وارد کردم تا پشت سر مهاجمان بایستد تا فشار را بیشتر کنیم.

وی در پایان درباره حضور علی جاسم گفت: او بازیکنی مانند بازیکنان دیگر است که می‌تواند در بازی‌های بعدی به ما کمک کند چون ما بازیکن مصدوم نداریم.

2526