هازارد و رد دوباره پیشنهاد تمدید با چلسی؛ در انتظار انتقال به رئال مادرید

هازارد و رد دوباره پیشنهاد تمدید با چلسی؛ در انتظار انتقال به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- کریستوف ترئو، خبرنگار بلژیکی مقیم لندن سرنخ های بیشتری در مورد آینده ادن هازارد داده و اعلام کرده که این بازیکن بلژیکی برای آینده اش، برسر دوراهی چلسی، رئال است و به انتقال به پاری سن ژرمن فکر نمی کند.

آقای ترئو که برای رسانه های معتبر بلژیکی کار می کند، ارتباط نزدیک و صمیمانه ای با نزدیکان ادن هازارد دارد و در رابطه با آینده این بازیکن بلژیکی گفته:« هازارد تا به امروز، دو پیشنهاد برای تمدید قراردادش با چلسی را رد کرده و گفته که درحال حاضر قصد امضای چیزی را ندارد. این بدان معناست که او منتظر چیزی است و این تنها یک معنا دارد: رئال مادرید. تا جایی که من می دانم، سران رئال هم تمایل زیادی به جذب هازارد دارند.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که هنوز هیچ مذاکره ای دراین راستا انجام نشده است:« رئال مادرید باید برای شروع تلاشهایش کارهای زیادی انجام دهد؛ آنها تابه امروز با هازارد به توافقی دست نیافته اند و با چلسی هم توافق نکرده اند. برخلاف تابستان گذشته، حتی یک تماس تلفنی هم نگرفته اند. تابستان گذشته، سران رئال به مدیران چلسی زنگ زدند و مارینا گرانوفسکایا، (یکی از مدیران باشگاه لندنی و دست راست آبراموویچ در چلسی) به آنها گفت که هازارد فروشی نیست. رئالی ها به این صحبت احترام گذاشتند. اما این احتمال وجود دارد تا رئالی ها دوباره دست به کار شوند؛ چون به تقویت تیمشان نیاز دارند و مذاکره با بازیکنانی که تنها یک سال از قراردادشان باقی است، کار ساده ای است.»

آقای ترئو، در ادامه گفت:« کار برای هازارد ساده است؛ او یا در چلسی می ماند و یا به رئال مادرید می بیند و به تیمهای دیگری مثل پاری سن ژرمن فکر نمی کند. پاریسی ها همیشه تلاشهایی می کنند وهمیشه یک پاسخ می گیرند. آنها در لیگ یک حضور دارند واگر هازارد بخواهد به لیگ فرانسه بازگردد، فقط برای لیل بازی خواهد کرد. ادن، همسر و فرزندانش الان زندگی خوبی دارند. اگر رویای رفتنش به رئال مادرید محقق نشود، او در چلسی می ماند و قراردادی مادام العمر با این تیم امضا خواهد کرد ولی فکر می کنم که فشارهایی برای انتقالش به رئال مادرید را اعمال خواهد کرد. الان همه چیز به خواسته رئال مادرید بستگی دارد.»

6363