رئیس پی.اس.جی خیال بارسا را راحت کرد: نیمار در پاریس خوشبخت است

رئیس پی.اس.جی خیال بارسا را راحت کرد: نیمار در پاریس خوشبخت است

سایت رسمی فوتبالی- ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در صحبت هایی  اعلام کرده که نیمار برنامه ای برای تغییر آب و هوا ندارد و تاکید کرده که او از حضور در باشگاه پاریسی راضی است.

پاری سن ژرمن این روزها در قطر در حال پشت سرگذاشتن اردوی زمستانی است و ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی.اس.جی از این فرصت نهایت بهره را برده تا در مورد شرایط نیمار به اظهارنظر بپردازد و تاکید کرد که باشگاه پی.اس.جی تصمیمی برای فروش بازیکن برزیلی اش ندارد.

ناصر الخلیفی در گفتگو با کالچر پی.اس.جی گفت:« فکر می کنم نیمار همانطور که گفته، از حضور در پاری سن ژرمن راضی است.» وب سایت فرانسوی لو10 اسپورت هم با بازتاب این صحبتها، آن را به منزله هشداری برای بارسا دانسته. اخیرا سران باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده بودند که با بازیکنانی که با تیمهای دیگر قرارداد دارند، مذاکره نخواهند کرد.

جوزپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا هم درعین حال اعلام کرده که نیمار هیچ تماسی با سران باشگاه بارسا برای ابراز تمایل برای بازگشت به نوکمپ نداشته.

درروزها و هفته های اخیر گمانه زنی ها درمورد  احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا افزایش یافته و چند روز پیش پدر نیمار این صحبتها را تکذیب کرد و حالا هم رئیس قطری باشگاه پاریسی اعلام کرد که نیمار درفکر ترک این تیم نیست.

امسال هم مثل سالهای گذشته کاروان پاری سن ژرمن برای سپری کردن اردوی زمستانی و انجام تعهداتی که به اسپانسرهایش دارند، به دوحه رفته است و نیمار در پایتخت قطر حسابی مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است. الخلیفی در مورد محبوبیت این بازیکن برزیلی که در قطر یک سوپراستار به حساب می آید گفت:«نیمار در قطر بسیار محبوب است. او دراینجا هواداران زیادی دارد.ولی کیلیان امباپه و سایر بازیکنان هم شرایط مشابهی دارند.»

روز دوشنبه بود که حدود 15 هزار هوادار برای تماشای جلسه تمرینی پاری سن ژرمن در ورزشگاه خلیفه دوحه حضور یافتند و نیمار حسابی مورد توجه و محبت این هواداران قرار گرفت.

6363