بکام و پوشاندن سگش با پتوی 5هزار یورویی

بکام و پوشاندن سگش با پتوی 5هزار یورویی

سایت رسمی فوتبالی- ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام تصویری در صفحه رسمی اش دراینستاگرام منتشر کرده که این تصویر حرف و حدیثهای زیادی را به همراه داشته. 

ویکتوریا بکام در شرح این عکس نوشته:« چرت عصرگاهی درکنار پدر». در این عکس دیوید بکام در حال چرت زدن برروی مبل خانه دیده می شود و سگ خانگی آنها، اولیو نیز در آغوش بکام در حال چرت زدن است. 

اما نکته جالب توجه اینجاست که روی این سگ پتویی از برند لویی ویتیون انداخته شده که قیمتش حدود 5هزار یورو است.  این طور به نظر می رسد که خانه ویکتویا و دیوید بکام کاملا یک خانه مجلل و لاکچری است و تمام وسایل و لوازم منزل آنها گران قیمت و ارزشمند است.  

اگرچه برخی از کامنتها در مورد شرایط و حال و روز بازیکن سابق تیم ملی انگلیس بود، اما برخی از کاربران و هواداران خانواده بکام هم در مورد پتویی که روی سگ خانواده کشیده شده بود، صحبت کردند. پتویی قرمز و سفید از برند لویی ویتون که قیمت آن بین 5 تا 7هزار یورو است؛ قیمت این پتو از نظر بسیاری از افراد نجومی و دور از تصور است ولی گویا برای خانواده بکام، رقمی ناچیز به نظر می رسد. اخیرا خانواده بکام برای جشن گرفتن تولد هارپر سون، تنها دختر دیوید و ویکتوریا بکام، هدیه ای به ارزش هشت هزار یورو برای او تهیه کرده بودند

6363