کریم بوستانی: مبعلی گفت به فولاد می‌رود اما قصد بازی کردن ندارد/ ایمان یک وزنه مهم برای ما بود

کریم بوستانی: مبعلی گفت به فولاد می‌رود اما قصد بازی کردن ندارد/ ایمان یک وزنه مهم برای ما بود

وب سایت رسمی فوتبالی- کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ایمان مبعلی یک وزنه مهم برای تیم ما بود و اگر می‌ماند، قطعاً به تیم‌مان کمک می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، کریم بوستانی در گفت‌وگویی درباره جدایی ایمان مبعلی از استقلال خوزستان گفت: مبعلی خودش قصد جدایی داشت و بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه در نهایت جدا شد. اگر ایمان می‌ماند قطعاً می‌توانست به تیم ما کمک کند. او یک وزنه تأثیرگذار برای استقلال خوزستان بود که تجربه‌اش در این شرایط سخت به درد تیم ما می‌خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه استقلال خوزستان با جدایی این بازیکن موافقت کرد، اظهار داشت: مسولان گروه ملی و فولاد در این مورد با یکدیگر مذاکراتی داشتند. البته مبعلی هم قصد جدایی داشت، چون می‌خواست به فولاد خوزستان برود. حتی ایمان با آقای قطبی هم صحبت کرده است.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا قرار است مبعلی در فولاد خوزستان هم بازی کند، عنوان کرد: نمی‌دانم مبعلی در فولاد مربیگری خواهد کرد یا اینکه می‌خواهد بازی کند، ولی مبعلی به من گفت که به فولاد می‌رود تا مربی شود. ایمان به من گفت که قصد بازی کردن ندارد.

7655