ژاوی خطاب به ستاره بایرن مونیخ: تو بهترین گزینه برای بارسلونا هستی!

ژاوی خطاب به ستاره بایرن مونیخ: تو بهترین گزینه برای بارسلونا هستی!

سایت رسمی فوتبالی - ژاوی باور دارد که جاشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ، گزینه بسیار خوبی برای بارسلونا خواهد بود و می تواند عملکرد درخشانی در این تیم داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 23 ساله در این فصل حضور پررنگی در ترکیب بایرن مونیخ داشته و در 26 بازی برای این تیم به میدان رفته است. کیمیچ علیرغم این که بیشتر دوران فوتبال خود را در پست دفاع راست بازی کرده اما اخیرا به قلب خط دفاعی بایرن منتقل شده است. و این قابلیت باعث شده تا از نظر ژاوی، او قابلیت حضور در نیوکمپ را داشته باشد. ژاوی که در کمپ تمرینی بایرن در دوحه و کنار کیمیچ حضور داشت، به بیلد گفت: " با پپ گواردیولا درباره کیمیچ صحبت کردم. پپ گفت که بازیکنی در تیمش دارد که می تواند در هر پستی بازی کند و من نامش را از او پرسیدم. پپ چیزی درباره کسی به من گفت که نامش شبیه کیمیچ بود و من صادقانه پیش از آن چیزی درباره او نشنیده بودم. از آن زمان هر وقت با گواردیولا صحبت می کردم پیگیر او بودم. حالا وقتی بازی تو را می بینیم می دانم که بازیکن بزرگی خواهی شد و حالا هم هستی! جاشوا حال و آینده بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان است و واقعا می توانی در هر پستی به میدان بروی. "

از زمان جدایی دنی آلوز از بارسلونا، نلسون سمدو و سرجی روبرتو نتوانستند جای خالی او را در پست دفاع راست پر کنند. کیمیچ می تواند مشکلات ارنستو والورده در دفاع را حل کند اما ژاوی آگاه است که بایرن نیز تیم کوچکی نیست. هافبک السد خطاب به کیمیچ گفت: " تو بهترین گزینه برای بارسلونا هستی! در طول دوران بازی همیشه چشم هایم را باز نگه داشتم تا بازیکنانی که به درد بارسا می خورند را پیدا کنم. جاشوا کیمیچ نیز مانند فیلیپ لام می تواند بدون هیچ مشکلی در بارسا توپ بزند. اما بایرن مونیخ نیز تیم کوچکی نیست و می توان در این تیم به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرد. او می تواند یکی از بهترین بازیکنان دنیا در چند پست شود و شاید همین حالا نیز باشد. "

1070