تکذیب تماس بارسلونا با مدیر برنامه نیمار

تکذیب تماس بارسلونا با مدیر برنامه نیمار

سایت رسمی فوتبالی - بارسلونا اخبار مربوط به تماس این باشگاه با مدیر برنامه و پدر نیمار برای بازگشت این بازیکن به باشگاه اسپانیایی را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر خبرهای زیادی مبنی بر تماس مدیر برنامه و پدر نیمار با بارتومئو، مدیرعامل بارسلونا، برای تسهیل در روند بازگشت این بازیکن به این باشگاه به گوش رسیده بود. نیمار در سال 2017 و با قراردادی رکوردشکن به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوسته بود. این ستاره برزیل فصل گذشته به تیم پاریسی کمک کرد تا سه گانه فرانسه را به دست بیاورد اما خبرهای زیادی مبنی بر عدم رضایت او از حضور در این تیم منتشر می شد. رقیب سنتی بارسلونا، رئال مادرید، نیز با این بازیکن 26 ساله لینک شده بود. 

سخنگوی باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری خود در روز سه شنبه هرگونه مکالمه بین بارتومئو و پدر نیمار را تکذیب کرد. جوزپ وایوز اظهار داشت: " این درست نیست. اما ما درباره تماس ها و مکالمات خصوصی صحبت نمی کنیم. نیمار بازیکن بزرگی است اما تحت قرارداد باشگاه پاری سن ژرمن است و نکته دیگری وجود ندارد. ما هرگز درباره بازیکنانی که با دیگر باشگاه ها قرارداد دارند، صحبت نمی کنیم و نیمار نیز یکی از آنهاست. او تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند. او حالا با پی اس جی قرارداد دارد و ما تنها به بازیکنان بزرگی که در اختیار داریم، فکر می کنیم. "

1070