دیبالا: در سری آ میلان را برده ایم ولی این بازی متفاوت خواهد بود؛ امیدوارم در جده اوضاع مثل بازی شانگهای پیش برود

دیبالا: در سری آ میلان را برده ایم ولی این بازی متفاوت خواهد بود؛ امیدوارم در جده اوضاع مثل بازی شانگهای پیش برود

سایت رسمی فوتبالی- پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس در کنفرانسی خبری به آنالیز دیدار پیش روی تیمش در سوپرکاپ ایتالیا و جدال با میلان پرداخته است.

دیبالا در صحبت هایی اعلام کرده که اگرچه تیمش در رقابتهای سری آ موفق شده تا از سد میلان عبور کند اما بازی چهارشنبه شب از نظر او بازی متفاوتی خواهد بود. این مهاجم آرژانتینی گفته:« خیلی زیباست که برای یک فینال مهم اینجا هستیم. ما در سری آ مقابل میلان بازی کردیم و با ارائه یک بازی فوق العاده در سن سیرو 0-2 آنها را شکست دادیم ولی بازی چهارشنبه شب متفاوت خواهد بود؛ چون بحث یک فینال در میان است.»

او ادامه داد:« بازی کردن مقابل میلان همیشه سخت است ولی امیدواریم که بتوانیم نتیجه بازی مان مقابل میلان در سری آ را تکرار کنیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و آماده است و مهمترین نکته این است که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.»

در صورت قهرمانی یووه، دیبالا هشتمین جام قهرمانی اش با پیراهن بینکونری را کسب خواهد کرد. او تا پیش از این سه قهرمانی در سری آ، سه قهرمانی در کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ ایتالیا را با این تیم تجربه کرده.

بازی سوپرکاپ ایتالیا چهارشنبه شب در ورزشگاه شاه عبدالله جده در عربستان سعودی برگزار خواهد شد. دیبالا دراین رابطه گفت:« امیدواریم ورزشگاه کاملا پر شود و جوی ایده آل برای برگزاری چنین فینالی برورزشگاه حاکم باشد. در سال 2015 هم توانستیم در سوپرکاپ که در شانگهای چین برگزار شد مقابل لاتزیو به پیروزی برسیم.آن برد فراموش نشدنی بود. آن زمان من تازه به یووه پیوسته بودم و روی نیمکت قرار داشتم و انگیزه های زیادی داشتم تا برای تیم به میدان رفته و گل بزنم و همین اتفاق هم افتاد. سوپرکاپ چین، شب خاص و ویژه ای بود وامیدوارم که در جده هم اتفاق مشابهی را رقم بزنیم.»

6363