اعتماد به نفس کاذب بازیکن اروگوئه ای: من مثل مسی بازی می کنم

اعتماد به نفس کاذب بازیکن اروگوئه ای: من مثل مسی بازی می کنم

سایت رسمی فوتبالی- گابریل کاستا، بازیکن جدید باشگاه کولو کولو است. این بازیکن 28 ساله اروگوئه ای اخیرا از تیم اسپورتینگ کریستال پرو به باشگاه کولو کولو منتقل شده و در کنفرانس خبری مراسم معارفه اش همه را حیرت زده کرد؛ چرا که او در صحبت هایش، توانایی های فوتبالی اش را با لیونل مسی مقایسه کرده است.

کاستا در این رابطه گفت:« من یک بازیکن تهاجمی هستم ودر سمت راست بازی می کنم. می توانم در تمام پستهای تهاجمی کار کنم. من مثل مسی هستم و می توانم از هر نظر خدمات زیادی به تیمم برسانم.»

صحبتهای او باعث خنده خبرنگاران حاضر در این کنفرانس خبری شد.

البته با نیم نگاهی به آمار و ارقام کاستا در فصل گذشته می توان دریافت که او خیلی هم بی ربط صحبت نکرده ولی در صحبتهایش اغراق زیادی داشته. این مهاجم جوان در 43 بازی در فصل گذشته، 26 گل زده و 19 پاس گل داده و مهره ای ارزشمند و کلیدی برای اسپورتینگ کریستال در مسیر قهرمانی در لیگ فوتبال پرو بوده.

کاستا با قراردادی 1.2 میلیون دلاری و البته انتقال و مبادله کریستوفر گونزالس ( که حدودا 800 هزار دلار قیمت دارد) به کولو کولو پیوست. این بازیکن اروگوئه ای حالا این فرصت را خواهد داشت تا در تیم جدیدش مهارتهای فوتبالی اش را به نمایش گذاشته و ثابت کند که ادعایش در این رابطه که مثل مسی بازی می کند، اغراق آمیز نبوده.

6363