فن پرسی: در طول یازده سال حضورم در لیگ برتر کلی فحش خوردم

فن پرسی: در طول یازده سال حضورم در لیگ برتر کلی فحش خوردم

سایت رسمی فوتبالی- روبین فن پرسی مهاجم هلندی باشگاه فاینورد در گفتگو با اوژوگو، در مورد بی احترامی هایی که در طول دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس از سوی هواداران تیمهای حریف متحمل   شده بود صحبت کرده است.

اودر جریان این گفتگو به تمجید از فرهنگ بالای هواداران هلندی و احترامی که در لیگ اردویسیه برای بازیکنان تیم حریف قائل هستند پرداخته و آن را با رفتارهای هواداران تیمهای حریف در لیگ انگلیس مقایسه کرده است. فن پرسی در طول یازده سال حضور در لیگ انگلیس پیراهن تیمهای منچستریونایتد و آرسنال را به تن کرده بود.

فن پرسی دراین رابطه گفته:« درطول یازده سال حضورم در لیگ انگلیس در تمام بازیهای خارج از خانه با کلی توهین، فریاد و سوتهای مداوم هواداران تیمهای حریف روبرو می شدم.اما الان بازیها در آرامش بیشتری دنبال می شوند.»


 او که فاز پایانی عمر فوتبالی اش را پشت سرمی گذارد، در ادامه به این نکته اشاره کرد که در طول آن زمان طعم خوش تشویق شدن در زمین تیمهای حریف را فراموش کرده بود. او در ادامه صحبتهایش گفت:« یک کابوس بود؛ چون حتی ثانیه ای نمی توانستی استراحت کنی و بین بازیهای مختلف در تورنمنت های مختلف فاصله و وقفه زیادی نبود.»

حالا او بعداز بازگشت به تیم دوره جوانی اش در کمال آرامش فوتبالش را دنبال می کند و در این گفتگو تاکید کرده که مهمترین نکته فوتبال این است که هواداران تیم حریف هم به بازیکنان انگیزه بدهند:« از وقتی که به لیگ هلند بازگشتم، متوجه شدم که احترام هواداران تیمهای دیگر به تو و تیمت چقدر فوق العاده است.»

6363