داستان چالش تخم مرغ و کل کل سسک فابرگاس و موراتا

داستان چالش تخم مرغ و کل کل سسک فابرگاس و موراتا

سایت رسمی فوتبالی- سسک فابرگاس و آلوارو موراتا دو ستاره اسپانیایی هستند که علاقه خاصی به چالشهای مختلف دارند.همین هم باعث شده تا هر دوی آنها به چالش تخم مرغ بپیوندند. این دو بازیکن که مدتی در چلسی هم تیمی بودند حالا در صفحات رسمی شان در اینستاگرام ویدیوهایی دراین رابطه منتشر کرده اند.

چالش از این قرار است تا یک تخم مرغ را با تمام قدرت پرتاب کرده تا در دورترین جای ممکن به زمین بخورد؛ سسک معتقد است که با این پرتاب تخم مرغ حتما می شکند ولی موراتا نشان داده که لزوما اینطور نیست.سسک در صفحه اش در اینستاگرام نوشته:« نظرتان درمورد تئوری آلوارو موراتا که یک تخم مرغ اگر روی چمن به زمین بخورد، بدون درنظر داشتن فاصله و مسافت پرتاب، نمی شکند، چیست؟ او با اطمینان زیادی این حرف را می زند.»

در ویدیوی منتشر شده، سسک یک تخم مرغ را در شهرک ورزشی چلسی پرتاب کرده و این تخم مرغ بعداز برخورد به زمین چمن، شکست. بعد از آن نوبت به آلوارو موراتا رسید که تخم مرغش را پرتاب کند و تخم مرغ او هم بعد از برخورد به چمن شکست و همین باعث خنده هم تیمی هایشان شده. اما موراتا دست از تلاش نکشید و این ادعا را در باغ خانه شان نیز دوباره امتحان کرد. موراتا با انتشار سه ویدیو در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:« ببخشید سسک؛ اگرتو ویدیویی از شهرک ورزشی چلسی را منتشر کردی، باید بگویم که زمین آنجا سفت بود و نیمی از چمن، چمن مصنوعی بود. حالا باید در خانه ما روی چمن 100% طبیعی این را امتحان کنی. حیف که شاهدی نداشتم ولی اینجا می توانی نتیجه آزمایش مرا ببینی.» 

دراین سه ویدیو، موراتا، سه بار تخم مرغهایی را با قدرت تمام پرتاب می کند و هیچ یک از آنها بعداز فرود وبرخورد به چمن، نمی شکند. همسر موراتا هم وارد این چالش شده واز هوادارانش خواسته تا بگویند که حق با چه کسی است و همین باعث شده تا کاربران زیادی، به امتحان این موضوع بپردازند. آلوارو موراتا چند استوری هم دراینستاگرام منتشر کرده که در یکی از آنها همسرش آلیس کامپلو پیغامی برای سسک دارد:« ببخشید سسک، ولی حق با موراتا است.» و ویدیویی را در حال پرتاب یک تخم مرغ منتشر کرده است.

تخم مرغ، چالش این هفته دنیا

در هفته اخیر تخم مرغ، تبدیل به یکی از ترندهای شبکه های اجتماعی شده است و دلیل آن هم تنها چالشی که توسط سسک و موراتا در لیگ برتر به راه افتاده نیست. بعد از آنکه یکی از پست های کایلی جنر بیشترین لایک را در تاریخ اینستاگرام به نام خود ثبت کرد، فرد گمنامی، تصویری از یک تخم مرغ را درصفحه ای در اینستاگرام قرار داد و به هدف پیشی گرفتن از تعداد لایکهای پست کایلی جنر، آن را منتشر کرد و با همین عکس ساده توانست به هدفش برسد.


6363