ادامه جنجالهای بازی رئال- سوسیداد: انتشار دیالوگ کامل بین داور و اتاق کنترل وار

ادامه جنجالهای بازی رئال- سوسیداد: انتشار دیالوگ کامل بین داور و اتاق کنترل وار

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید تنها تیمی نیست که در روزهای اخیر انتقادات زیادی نسبت به کارگیری تکنولوژی وار در لالیگا دارد و نادیده گرفته شدن خطای پنالتی برروی وینیسیوس در بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد این روزها جنجال زیادی به پا کرده است.

مدیران باشگاه رئال نسبت به این قضیه بسیار شاکی هستند و با دقت فراوان به بررسی اشتباه داور در این بازی می پردازند. آنها در این میان از دفعاتی که تکنولوژی وار به کمک داوران آمده تا اشتباهاتشان را اصلاح کنند، مثالهایی را یادآور شده اند.

حالا بازبینی ویدیوها و شنیدن مکالمات بین داور بازی و اتاق تکنولوژی وار در صحنه بحث برانگیز خطای رویی برروی وینیسیوس انجام شده است. ملرو لوپس داور وار در این بازی بود و مدیران باشگاه رئال اصلا درک نمی کنند که چطور بعداز دو دقیقه بازبینی صحنه این خطا از زوایای متفاوت،این جمع بندی حاصل شده:« همه چیز اوکی است خوسه، ادامه بده.» آنها این سوال را مطرح کرده اند که چطور مسئول بازبینی تکنولوژی وار، بعد از دو دقیقه تماشای صحنه خطا از زوایای مختلف به این نتیجه رسیده که خطایی از سوی دروازه بان رئال سوسیداد برروی وینیسیوس رخ نداده است. آنها معتقدند که عدالت در میان تیمهای مختلف لالیگایی رعایت نمی شود و از تصمیم داور در بازبینی صحنه خطای واران برروی لوئیس سوارس در ال کلاسیکوی اخیر صحبت کرده اند.

ولاسکو کاربایو و کلوس گومس دو داور اسپانیایی کنفرانسی برای توضیح عملکرد تکنولوژی وار در نیم فصل اول رقابتهای لالیگا برگزار کردند و در جریان این نشست، جملاتی که در بازی رئال- رئال سوسیداد بین داوران رد و بدل شد، شنیده شد. در صحنه خطای رویی برروی وینیسیوس، مونوئرا مونترو، به ملرو لوپس داور تکنولوژی وار گفته:« می خواهم صحنه را ببینم. » و بعد از دیدن صحنه خطا به ملرو لوپس می گوید:« کمی آهسته تر؛ تصویری از زاویه دیگر را نشانم بده.» و در ادامه می شنویم: هیچی؛ ادامه می دهیم.» و سپس:« خوسه لوئیس، همه چیز اوکی است.»

6363