پایان دردناک زوج سوما - خریبین

پایان دردناک زوج سوما - خریبین

به گزارش "ورزش سه"، سوری ها در شرایطی به مصاف استرالیا رفتند که برای قرارگیری در رده دوم جدول به پیروزی احتیاج داشتند اما با کسب یک امتیاز نیز می توانستند در جایگاه سوم قرار گرفته و به صعود از طریق جدول تیم های سوم امیدوار باشند. برخلاف اخبار رسانه های عرب زبان، سرمربی جدید تیم ملی سوریه نیز از زوج عمر سوما و عمر خریبین استفاده کرد و این دو توانستند سرانجام طلسم گل نزدن خود را بشکنند.

در نیمه اول خریبین روی سانتر بازیکن هم تیمی ضربه سر را به سمت دروازه متیو رایان زد که ضربه نخست با واکنش گلر برایتون همراه شد اما مهاجم الهلال از دو قدمی با ضربه ای محکم تر دروازه را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم دیگر مهاجم شاغل در لیگ عربستان توانست موثر ظاهر شود. او در دقیقه 80 پنالتی گرفت و خودش هم برخلاف جهت شیرجه رایان دروازه را باز کرد تا مسابقه بار دیگر به تساوی برسد.

اما گل لحظات پایانی تام روجیک کار سوریه را تمام کرد. سوری ها شاید اگر 10 دقیقه آخر به آب و آتش نمی زدند و به کنترل بازی می پرداختند، می توانستند با کسب یک تساوی ارزشمند، به صعود امیدوار باشند اما تلاش برای گلزنی دوباره سبب شد تا آن ها در دفاع غفلت کرده و فرصت های گلزنی را به کانگوروها بدهند.

بسیاری از فوتبال دوستان آسیایی منتظر درخشش زوج عمر سوما و عمر خریبین در مرحله حذفی جام ملت های آسیا بودند اما تیم ششم رنکینگ آسیا خیلی زود و با قرارگیری در رده چهارم گروه نه چندان سختش حذف شد.