خداحافظ کاپیتان- امیر میرزاییان*

خداحافظ کاپیتان- امیر میرزاییان*

به گزارش ایرنا، همیشه با شوق و ذوق قلم در دست می گرفتم تا بنویسم، اما امروز همه چیز برایم سخت است. سخت است درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را به تحریر درآورم که سحرگاه پنجشنبه 9 مهرماه ناباورانه خانواده اش و جامعه فوتبال را تنها گذاشت.
این پرواز ناباورانه برای جوان اخلاق مداری که با داماش ایرانیان در فوتبال ایران چهره شد، زودتر از آنچه که فکرش را می کرد به پیراهن پرسپولیس رسید و با وجود حضور مهاجمان نامدار سرخ، در ترکیب تیم درخشید ، خیلی زود بود
کاپیتانی که با وجود تمامی مشکلات مالی و عدم نتیجه گیری تیمش هیچ گاه از کوره درنمی رفت و برخلاف خیلی از فوتبالیست های امروزی، اخلاق را در سرلوحه کار خود داشت.
هادی نوروزی سحرگاه امروز براثر سکته قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار حق شتافت و میلیون ها هوادار سرخ، علاقمندان به فوتبال و جامعه ورزش را عزادار کرد.
هواداران پرسپولیس صبح فردا در ورزشگاه آزادی با کاپیتان بااخلاق تیم خود وداع خواهند کرد تا پیکر او برای خاکسپاری به زادگاهش (بابل) انتقال یابد.
آری سخت است، وداع با جوانی که در اوج دوران ورزشی خود قرار داشت . برای او که تنها چند روز قبل هواداران برایش هورا می کشیدند اما حالا باید ناله کنان به بدرقه ابدی او بروند .
اکنون دیگر دختر و پسر هادی نوروزی به جای اینکه خود را برای تماشای هنرنمایی پدر در زمین چمن آماده کنند، با خاطره های او زندگی خواهند کرد. هواداران پرسپولیس دیگر شماره 24 و کاپیتان تیمشان را در زمین نخواهند دید.
صبح فردا جمعه، آخرین باری است که زنده یاد نوروزی همراه با هزاران هوادار خود و علاقمندان فوتبال در زمین چمن ورزشگاه آزادی حاضر شده تا برای آرامیدن در خانه ابدی، رهسپار شود.
هزاران هواداری که برای آخرین بار با کاپیتان سرخ وداع خواهند کرد، خداحافظ کاپیتان...
* خبرنگار ورزشی ایرنا
ورزشی**3783**1601**

انتهای پیام /*