ادعای سولاری درباره فروش ایسکو: من تنها مربی هستم و در این مسائل دخالت نمی کنم!

ادعای سولاری درباره فروش ایسکو: من تنها مربی هستم و در این مسائل دخالت نمی کنم!

سایت رسمی فوتبالی - سانتیاگو سولاری در آستانه دیدار جام حذفی برابر لگانس، درباره شایعات اخیر پیرامون فروش ایسکو توسط باشگاه اظهار بی اطلاعی کرد. 

به گزارش فوتبالی، ایسکو در چند بازی اخیر در ترکیب رئال مادرید غایب بوده و در برابر رئال بتیس علیرغم مصدومیت های متعدد بازیکنان اصلی نیز به ترکیب راه پیدا نکرد و شایعات زیادی پیرامون انتقال او به ایتالیا به گوش می رسد. سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لگانس گفت: " ما تیم فوق العاده ای داریم و من مجبور هستم که بازیکنانی را برای هر بازی انتخاب کنم. تشریح ضوابط انتقال به من مربوط نیست. من تنها سرمربی این تیم هستم و وظیفه دیگری دارم. "

سولاری درباره پیوستن بازیکنان جوانی چون وینیسیوس، براهیم دیباز و کریستو به رئال مادرید در این فصل اظهار داشت: " استعدادها به نمایش گذاشته می شوند. باید به آنها درست بها داد. وینسیوس در 18 سالگی به این تیم آمد اما ما باید به همین دلیل از او مواظبت کنیم. پیش از این که بازیکنان با تجربه زیادی داشته باشیم، این جوانان باید در کنار بازیکنان با تجربه توپ بزنند. وزن هر رقابت همیشه به نفع افراد با تجربه است. آن روز بازیکنان جوان زیادی برابر بتیس به میدان رفتند. اما آنها از سوی راموس، کارواخال، کاسمیرو و مودریچ حمایت می شدند. بازیکنان جوان عالی هستند اما شاکله اصلی تیم نیز همکاری بسیاری با آنها انجام داد. من به بازیکنان برای روحیه پیروزی افتخار می کنم. آنها هرگز و پس از پیروزی های تمام این سال ها هنوز از رقابت خسته نشده اند. "

1070