لیکنز: من چوب جادو ندارم

لیکنز: من چوب جادو ندارم

به گزارش فوتبالی، جلسه معارفه سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی امروز در باشگاه برگزار شد.

وی خطاب به بازیکنان، گفت: همیشه سعی می‌کنم دید مثبتی به انسان‌ها و محیط داشته باشم ولی بااین‌حال، صداقت و انسانیت و حفظ احترام برایم در اولویت است.

جرج لیکنز ، با تأکید بر اینکه نباید از اشتباه ترسید و سرخورده شد، افزود: یک اشتباه را نباید دوباره تکرار کرد و همواره بر این باور بوده‌ام که در تمامی تیم‌هایی که فعالیت داشته‌ام، بردی کسب نکرده‌ام و بردها حاصل تلاش بازیکنان بوده و مسئولیت باخت‌ها بر عهده من است، بر همین اساس به توانمندی بازیکنان و اعضای تیمم یقین دارم.

لیکنز با بیان اینکه موفقیت گام‌به‌گام به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: من چوب جادو ندارم در یک‌لحظه همه مشکلات و مسائل را حل کنم و صرفاً با خواستن توأم با کار می‌توان به موفقیت رسید و به بیانی دیگر باید در کنار هم موفقیت را معنی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بدو ورود به تبریز از شور و هیجان هواداران به وجد آمدم، اظهار داشت: من در عین شوخ‌طبعی، دررسیدن به اهداف تیمم مصمم و سخت‌گیر هستم و آنچه در ابتدای امر من را برای حضور در تراکتور ترغیب کرد، روحیه جاه‌طلبی مالک باشگاه بود که همواره خواستار پیروزی و موفقیت است.


سرمربی جدید سرخ‌پوشان در پایان اظهاراتش خواستار همراهی اعضای تیم برای اجرای برنامه‌های مدنظر شد و تصریح کرد: از زحمات سرمربیان قبلی تشکر می‌کنم و به‌هیچ‌عنوان دوست ندارم پیش من از فردی بدگویی کنید و همان‌طور که گفتم انسانیت و حفظ احترام برایم اهمیت ویژه دارد و در درون تیم نیز باید هوای همدیگر را داشته باشید.

همچنین حسن آذرنیا، مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی در ابتدای جلسه معارفه سرمربی جدید به بازیکنان، ضمن خوشامدگویی به لیکنز و پاتریک، رزومه کوتاهی از سرمربی جدید سرخ‌پوشان به بازیکنان یادآوری کرد و خواستار همراهی تمامی اعضای تیم با لیکنز شد.

آذرنیا با بیان اینکه موفقیت تراکتور در گرو اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مدنظر کادر جدید است، افزود: همه باید لیکنز را در راه رسیدن تراکتور به موفقیت همراهی کنیم.

9697