مرام و معرفت به سبک بلاژیکوفسکی: بازی مجانی و پول قرض دادن به ویسلا کراکوف

مرام و معرفت به سبک بلاژیکوفسکی: بازی مجانی و پول قرض دادن به ویسلا کراکوف

سایت رسمی فوتبالی- یاکوب بلاژیکوفسکی ستاره فوتبال لهستان، برای دومین بار در یک سال اخیر، مبالغی پول به باشگاه ویسلا کراکوف قرض داده است. 

این باشگاه لهستانی این روزها حسابی دچار مشکل مالی شده و از همین رو بلاژیکوفسکی و یک فرد متمول دیگر مبلغ 1 میلیون یورو به این باشگاه قرض داده اند تا مدیران باشگاه بتوانند حقوق بازیکنان و کارمندان باشگاه را بپردازند.

بلاژیکوفسکی بعد از ترک وولفسبورگ، چند روزی است که در ویسلا تمرین می کند و در فصل بهار هم برای این تیم بازی خواهد کرد. او در طول این مدت به صورت مجانی پیراهن ویسلا را به تن خواهد کرد تا هم به تیم سابقش کمک کرده و هم بتواند سرفرصت تیم مناسبی برای خودش بیابد.

به رغم آنکه بلاژیکوفسکی تنها از فوریه سال 2005 تا جولای 2007 برای این باشگاه بازی کرده بود ولی تعهدو علاقه خاصی به ویسلا دارد و همیشه گفته که بعد از بازی در کشورهای مختلف اروپایی، درنهایت به تیمی که فوتبال رسمی اش را در آنجا آغاز کرده باز خواهد گشت.

این بازیکن لهستانی بنیاد خیریه ای هم به نام «رفتار انسانی» دارد و او با کمک خیریه اش بلیطهای تماشای بازی های ویسلا را برای کودکان یتیم تهیه می کرد.

6363