با خداحافظی ژسوالدو در پایان فصل؛ ژاوی سرمربی احتمالی السد قطر

با خداحافظی ژسوالدو در پایان فصل؛ ژاوی سرمربی احتمالی السد قطر

سایت رسمی فوتبالی- ژسوالدو فریه را سرمربی فعلی السد قطر اعلام کرده که در پایان رقابت های این فصل بازنشسته خواهد شد. انتشار این خبر احتمال حضور ژاوی روی نیمکت مربیگری این باشگاه را در فصل آینده افزایش داده است.

ژسوالدو فریه را کارنامه درخشانی در دنیای مربیگری داشته و سابقه هدایت تیمهای مختلف عربی و اروپایی از جمله مالاگا، بنفیکا، پورتو، اسپورتینگ لیسبون و پاناتینایکوس را درکارنامه مربیگری اش می بیند. او حالا اعلام کرده که در پایان این فصل از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد.

ژاوی ارناندس ستاره سابق بارسلونا که درحال حاضر در السد قطر توپ می زند، مدرک مربیگری اش را که به او اجازه مربیگری در قطر را می دهد دریافت کرده و به احتمال خیلی زیاد جانشین ژسوالدو خواهدشد. ژاوی هنوز دراین رابطه اظهارنظر نکرده ولی نزدیکان او اعلام کرده اند که احتمالا السد اولین تیمی خواهد بود که ژاوی را در قامت مربیگری روی نیمکتش خواهد دید.

السد در حال حاضر در صدر جدول لیگ قطر قرار دارد و 7 هفته دیگر تا پایان رقابتهای لیگ این کشور باقی است. السد با دو امتیاز برتری نسبت به الدحیل صدرنشین است و ژاوی امیدوار است تا بتواند این فصل برای اولین بار قهرمان لیگ قطر شود و بعد از آن کفشهایش را آویزان کند.

درنوامبر سال 2018 بود که ژاوی اعلام کرد که درماه آوریل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. هدایت السد می تواند گام بزرگی در کارنامه فوتبالی ژاوی باشد. او به دنبال آن است تا با کسب تجربه بتواند تبدیل به یکی از مربیان موفق دنیای فوتبال شود. هدف نهایی او هدایت بارسلوناست و تا چند سال دیگر باید خودمان را آماده دیدن ژاوی روی نیمکت مربیگری تیم کاتالان کنیم.

6363