جدال رئال مادرید با اتلتیکو و دورتموند برای خرید پیانتک

جدال رئال مادرید با اتلتیکو و دورتموند برای خرید پیانتک

سایت رسمی فوتبالی- این روزها سران باشگاه رئال مادرید دربازار زمستانی به دنبال جذب یک مهاجم پست 9 هستند. طبق گزارش سر دپورتیووس، آنها پیانتک، مهاجم لهستانی جنوا را زیر ذره بین دارند.

تلاش آنها برای جذب یک مهاجم جدید، فقط به دلیل جدایی کریس از رئال و در نتیجه آن مشکلات فعلی شان در زمینه گلزنی دراین فصل (با زدن تنها 28 گل در 19 هفته لالیگا) نیست؛ بلکه مصدومیت کریم بنزما و شکستن استخوان مچ دست راستش هم بلای جان مادریدی ها شده و مشخص نیست که او چه زمانی بتواند به ترکیب تیمش بازگردد. البته شبکه سر در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که بنزما احتمالا در بازی شنبه تیمش مقابل سویا با یک محافظ در ترکیب تیم سولاری قرار خواهد گرفت.

دراین میان، نام گزینه های متفاوتی برای تقویت خط حمله تیم مادریدی در بازار زمستانی به گوش می رسد. اما نام کریستوف پیانتک بیش از سایر گزینه ها برسر زبانهاست. اما کار رئالی ها برای مال خود کردن این مهاجم لهستانی ساده نخواهد بود؛ چرا که در این مسیر باید با دو باشگاه دیگر یعنی اتلتیکومادرید و دورتموند به رقابت بپردازند. مهاجم جوان باشگاه جنوا یکی از ستاره های این فصل سری آ است که در 19 بازی، 13 گل ( یک گل کمتر از کریس رونالدو) به ثمر رسانده و در دوبازی تیمش درجام حذفی ایتالیا هم به شش گل رسیده. او تا سال 2022 با جنوا قرارداد دارد و قیمتش در بازار حدود 15 میلیون یورو برآورد شده است.

به همین خاطر سران رئال عزمشان را جزم کرده اند تا هرچه زودتر پیانتک را به خدمت بگیرند و تا قبل از اتمام بازار زمستانی او را به رختکن تیمشان ببرند و دراین مسیر باید با اتلتیکومادرید و بورسیا دورتموند رقابت کنند.

6363