آشنایی با آنالیروز میکروسکوپی ‌کره‌ای‌ها (عکس)

آشنایی با آنالیروز  میکروسکوپی ‌کره‌ای‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مایکل مولر چهره 54 ساله فدراسیون فوتبال کره جنوبی یکی از اعضای کادر فنی فوتبال این کشور برای پایان دادن به آرزوی 59 ساله و کسب قهرمانی در قاره کهن به شمار می رود.


مولر آنالیزور تیم فوتبال کره جنوبی مدتی است در امارات حضور دارد و حریفان احتمالی کره جنوبی نظیر ایران، ژاپن، استرالیا و عربستان را زیر نظر دارد. او پیش از این به مدت 10 سال در قسمت های مختلف فوتبال آلمان تجربه اندوزی داشته و در سال 2017 بخشی از تیم زیر 21 سال آلمان بود و نقش آنالیزور را در این تیم بر عهده داشت.


حالا او با تجربه های فراوانی که دارد، کارش را در فوتبال کره جنوبی آغاز کرده تا حریفان این کشور را تحلیل کند.


گفته می شود آنالیزهای مولر به دلیل توجه به جزئیات به "آنالیزهای میکروسکوپی" معروف شده.


خودش در مورد شیوه کارش می گوید :« آنالیزهای من بر اساس نقاط قوت و ضعف تاکتیک های عمده حریفان نیست، بلکه نوعی اندازه گیری برای تطابق با آنها است و در زمین فوتبال تاثیرگذاری خیلی خوبی داشته است؛ این کاری است که من در آن خوب هستم.»


مولر همچنین در جام جهانی 2018 روسیه، آنالیزور کره جنوبی در زمان مربیگری شین تائه یونگ بود و تاثیر زیادی در انتخاب استراتژی کره جنوبی در کسب پیروزی 2 بر صفر برابر آلمان و هموطنان خود داشت و تائه یونگ سرمربی کره ای‌ها هم به تمجید از عملکرد او پرداخته است.


بعد از رسیدن به امارات، مولر کار آنالیز خود را با مشاهده عملکرد چین رقیب بعدی کره جنوبی آغاز کرده است.

مولر همچنین بر شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم های استرالیا، ژاپن، عربستان و ایران تمرکز کرده، که رقیبان اصلی کره جنوبی برای فتح جام به شمار می روند.


گفتنی است پیش تر و در جام جهانی 2002 هم افشین قطبی آنالیزور تیم ملی کره جنوبی در زمان مربیگری گاس هیدینک بود  و در آن سال که جام جهانی به میزبانی کره جنوبی و ژاپن برگزار می شد، این تیم به مقام چهارم جهان دست یافت.